أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۲۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
تجمع اعتراضی جمعی از معلمان، دانش آموزان و خانواده هایشان در اعتراض به تلاش دولت برای اجرایی نمودن سند 2030 آموزشی ظهر امروز قبل از نماز جمعه قم برگزار گردید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تجمع اعتراضی جمعی از معلمان، دانش آموزان و خانواده هایشان در اعتراض به تلاش دولت برای اجرایی نمودن سند 2030 آموزشی ظهر امروز قبل از نماز جمعه قم برگزار گردید.





تجمع کنندگان این سند را تلاشی برای استحاله فرهنگی دانش آموزان و نفوذ لیبرالیسم در نظام آموزشی کشور دانستند و با دست نوشته هایی به اعتراض خود را اعلام نمودند.



لازم به ذکر است که رهبری معظم انقلاب این هفته در دیدار با فرهنگیان نسبت به امضای سند 2030 توسط دولت ابراز نارضایتی داشته و دستور توقف اجرایی شدن این سند را اعلام نموده بودند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها