کد خبر: ۴۲۱۳۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مناظره سوم را هم دیدیم و همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود، حتی در این مناظره آخر هم، آقایان روحانی و جهانگیری، زبان قاصری در مقام دفاع از کارنامه دولت یازدهم داشتند؛ در این‌باره یا هیچ نگفتند یا آنچه به عنوان آمار ارائه دادند، هرگز قابل تطبیق با جیب مردم نبوده و نیست!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه وطن امروز، مناظره سوم را هم دیدیم و همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود، حتی در این مناظره آخر هم، آقایان روحانی و جهانگیری، زبان قاصری در مقام دفاع از کارنامه دولت یازدهم داشتند؛ در این‌باره یا هیچ نگفتند یا آنچه به عنوان آمار ارائه دادند، هرگز قابل تطبیق با جیب مردم نبوده و نیست!
 
طرفه حکایت اینجاست که شخص آقای روحانی، در مقام نقد دولت‌های نهم و دهم، یکی هم اشاره به این مهم داشتند که آمار اقتصادی باید به تایید جیب مردم برسد! قدر مسلم، مناظره سوم، بیش از پیش، بر ضرورت تغییر در مدیریت اجرایی کشور صحه گذاشت! 4 سال گمانم کافی بود تا امور اقتصادی و معیشتی مردم، معطل دولتی شود که نزد آحاد ملت، شهره به «دولت حرف» است! با صرف حرف و اینکه قبلی‌ها ال بودند و بل، گره مشکلاتی از قبیل رکود و بیکاری و فساد و تبعیض، هرگز باز نخواهد شد! چه اینکه در این 4 سال هم باز نشد! وانگهی! خیلی خوب در جواب آقای روحانی گفته شد که از نظر مردم، «دولت قبل، یعنی دولت خود شما آقای روحانی!» و حقا که همین است!
 
از سال 92 تا امروز که سال 96 است، سرجمع می‌شود 4 سال! و این 4 سال هم به هر عبارتی که نگاه کنی، یعنی «دولت قبل»! وقتی آقایان روحانی و جهانگیری، دفاعی از دولت قبل یعنی دولت خودشان ندارند، اهم مهمات یعنی «ضرورت تغییر»! هان‌ ای هموطن! موسم تغییر ان‌شاءالله نزدیک است...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها