يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۵۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات گفت: مردم باید بیدار باشند و گول وعده‎ها را نخورند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله کاظم صدیقی در جمع مردم زنجان با اشاره به بحث توافقات برجامی صورت‌گرفته اظهار کرد: رآکتور 20 درصد را خودمان راه انداختیم، اما چرا باید در این برجام بیاییم و در جا بزنیم که در همین 3 درصد 15 سال باقی بمانیم و دنیا همینطور جلو برود.

وی ادامه داد: چرا ما نمی‌توانیم و باید کوتاه بیاییم؟ مگر قذافی کوتاه نیامد؟ الان لیبی وضع خوبی دارد؟ مگر صدام کوتاه نیامد؟ چه کار کردند؟ بیرونش کردند، پس خیال نکنید، کوتاه بیایید، آنها جنگ را کنار می‌گذارند، نه بدتر هر قدر کوتاه بیایید، بر سرتان میزنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن از جدیت و روحیه شهادت‌طلبی ما می‌ترسد، گفت: باید با همین روحیه با دشمن برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدام در عرصه سیاسی نیز باید انجام شود، گفت: اینکه دائما نماز بخوانیم و عبادت کنیم و کاری در عرصه سیاسی نداشته باشیم، اینکه بگوییم در دستگاه‌های اجرایی فساد هست، بگوییم سیاسی می‌شود، درست نیست، چرا که خود امام علی (ع) و امام حسین (ع) نیز با فساد مبارزه کرده بودند.

صدیقی افزود: چرا باید حرفی نزنیم و کاری نداشته باشیم در صورتی که قرار بود در سند 2030 به دختران معصوم ما چیزهایی آموزش دهند که مناسب آنها نبود.

وی با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه گفت: امروز فساد جامعه را گرفته شما خبر ندارید در تهران ازدواج سفید وجود دارد و دختر و پسر بدون عقد باهم زندگی می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ربا جامعه را گرفته است و یک عده زیرمیزی می‌گیرند، بیکاری بیداد می‌کرد و کرامت انسان‌ها از بین می‌رود به خاطر فقر، اما از طرفی یک عده پشت میز نشسته و کار نمی‌کنند، حال اگر کسی این حرف‌ها را بزند، سیاسی می‌شود، در صورتی که امام حسین(ع) می‌گویند، ما برای ریشه‌کنی فساد آمده‌ایم.

صدیقی در ادامه به موضوع انتخابات و تکلیف هر ایرانی برای حضور در این امر مهم اشاره کرد و گفت: کسی که رای به جمهوری اسلامی داد، بیعت با نایب امام زمان (عج) کرده است، پس مردم باید باید بیدار باشند و گول وعده‎ها را نخورند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وضعیت به وجود آمده در کشور در نتیجه برجام گفت: الان هیچ جای دنیا برای ما امن نیست و آمریکا پس از برجام هم پول‌های ما را بلوکه کرده و هم ساختمان ما را مصادره و هم تهدیدها را بیشتر کرد و در واقع در دنیا برای ما امنیتی باقی نمانده است.

صدیقی افزود: برجام چنین نتیجه‌‎ای داشته در صورتی که ما هنوز به این راضی هستیم و می‌گوییم برجام کارهای بسیاری کرده است، مشکل فقر را درست کرده بیکار را حل کرده، زندگی‌ها را آباد کرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت منتخب مردم باید برنامه داشته باشد، گفت: دولت باید برای مردم برنامه داشته باشد و نباید بنشینیم یک بلایی بیاید و بعدا بگوییم باید چکار کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها