کد خبر: ۴۲۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی علی‏محمدی امروز اظهار کرد: اعضای هیئت بازرسی که متشکل از بازرسان، سر بازرسان و اعضای کمیته‏های بازرسی است، با دقت و وسواس خاصی انتخاب شده‏اند و سعی شده تا از افراد مجرب، با تقوا، کارآمد و امانتدار در این حوزه استفاده شود.

وی با بیان اینکه بازرسان و سربازرسان مرکز حوزه انتخابیه متشکل از 130 نفر هستند، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت از زمان بررسی صلاحیت داوطلبان و اعلام اسامی آنان از استان، فعالیت خود را آغاز کردند و تا پایان صدور اعتبارنامه تمامی مراحل انتخاباتی را رصد می‏کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدامات قانونی صورت می‏گیرد.

رئیس هیئت بازرسی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اعلام تمامی هشدارهای لازم به ویژه به کارمندان ادارات دولتی برای شرکت در تبلیغات نامزدها در ساعات اداری افزود: هیئت بازرسی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه آمادگی پذیرش هرگونه اطلاعات مردمی را دارد.

علی‏محمدی بیان کرد: مردم می‏توانند با شماره تلفن‏های 76323277، 76323278، 76326812 و یا با شماره پیامک 20008385هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کل کشور تماس حاصل کنند.

وی با اعلام کمیته‏های هیئت بازرسی چون کمیته آموزش، کمیته هماهنگی امور مناطق، کمیته منابع انسانی و رایانه، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته حقوقی، کمیته اخبار، آمار و ارتباطات تصریح کرد: تمام 130 نفر فعال در امور بازرسی و کمیته‏ها موظف هستند در جریان انتخابات که شامل کلیه مراحل اجرایی انتخابات از قبیل نحوه تشکیل هیئت‏های اجرایی، ثبت نام نامزدها، تبلیغات، اخذ رای تا اعلام نتایج است، عملکرد عوامل اجرایی و اعضای شعبه را بررسی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها