يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۳۴۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در برنامه ششم مصوب کردیم که ۲۰۳۰ نباید اجرایی شود و همان جا هم قید شد که چیزی جز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نباید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اجرای سند 2030 توسط دولت، اظهار داشت: در برنامه ششم مصوب کردیم که 2030 نباید اجرایی شود و همان جا هم قید شد که چیزی جز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نباید در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص اظهارات برخی دولتمردان مبنی بر اینکه 2030 سند الزام آوری نیست، افزود: اگر این سند الزام آور نبود، پس برای چه می خواهند آن را اجرایی کنند؟! چرا می خواهند امری غیرقانونی انجام دهند.

حاجی بابایی تصریح کرد: هر سندی که 13.5 میلیون دانش آموز را در بر بگیرد باید در مجلس و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود اما متاسفانه آقایان به صورت غیرقانونی آن را در دستور کار قرار دادند؛ عجیب اینکه نه تنها اجرای 2030 امری قانونی نیست بلکه قانون اجرای آن را منع کرده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به این سوال که علی رغم غیرقانونی بودن اجرای 2030 چرا آقایان خودسرانه آن را انجام دادند، خاطرنشان کرد: حتما این سند چیزی دارد که خودسرانه و بدون گذراندن از مجرای قانونی آن را اجرایی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها