أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم کرمان در مجلس با تاکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ از حوزه اجرایی خارج شود گفت: تلاش وزارت آموزش و پرورش بر اجرای سند تحول بنیادی باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشبنه 21 خرداد) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان با اشاره به حمله تروریست‌ها به مجلس شورای اسلامی، گفت: از نمایندگانی که علیرغم اینکه در 50 متری آنها درگیری با عوامل تروریستی و داعشی در جریان بود، کاملا خون‌سرد و با اراده آهنی به کار خود ادامه دادند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به وزیر امور خارجه و مسئولان دستگاه دیپلماسی، گفت: درباره این حادثه چند نکته وجود دارد که باید به آن توجه کرد و در صحنه بین‌المللی آنها را دنبال کرد؛ اولا همزمانی این حادثه تروریستی و اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان در سنای آمریکا که یقینا برجام را پاره کرده‌اند، لذا هم به صورت حقوقی در داخل کشور و هم خارج از کشور باید پیگیری شود و شاید زمان آتش زدن برجام فرا رسیده باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه عربستان پیش از انجام عملیات تروریستی در تهران مبنی بر اینکه تهران باید تنبیه شود، تصریح کرد: این سخن و عملیات انجام شده، نشان‌دهنده پیوند علنی و آشکار بین طراحان این عملیات و تحت حمایت بودن آنها از سوی رژیم سعودی است که باید آن را از طریق مجامع بین‌المللی دنبال کرد و باید رژیم آل‌سعود را در مجامع بین‌المللی به جهت حمایت از تروریسم محکوم کرد.

زاهدی با اشاره به موضع‌گیری رئیس‌جمهور آمریکا پس از حادثه تروریستی تهران، ادامه داد: موضع‌گیری رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌دهنده این است که آمریکای ترامپیست چوب حراج به دموکراسی ادعایی آمریکا زده و با دریافت پول نامشروع از حکام سعودی، دموکراسی را در راه حمایت از تروریسم ذبح کرده است.

وی در بخش دیگری از نطق خود خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس، گفت: هیئت‌رئیسه مجلس اهتمام بیشتری نسبت به تامین مسائل حفاظتی مجلس داشته باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس ضمن تشکر از مسئولان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج)، تصریح کرد: باید وزارت اطلاعات درگیر مسائل سیاسی و سیاسی کاری نشود، چرا که این یک سم مهلک برای این وزارتخانه است.
زاهدی با تاکید بر اینکه باید با سران این جریان در خارج از کشور برخورد قاطع کرد، گفت: امید است کسانی که مخالف حضور و یا مشاوره دادن نیروهای نظامی کشورمان به جبهه مقاومت بودند درس عبرتی گرفته باشند که اگر این حضور نبود امروز جای جای کشور مجلس شورای اسلامی بود و می‌بایست همه  نقاط کشور درگیر جریان ترور و تروریست بود.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به سند 2030، تصریح کرد: باید این سند از حوزه اجرایی کشور خارج و تمام هم و غم وزارت آموزش و پرورش برای اجرایی شدن سند تحول بنیادی آموزش و پرورش صرف شود.

زاهدی خطاب به وزرای علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شما را در مباحث فرهنگی چه شده که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان فرمودند که شما در این خصوص آتش به اختیار هستید. چرا نباید ارتباط تنگاتنگ و همراهی در حوزه فرهنگی بین مسئولین ذیربط و مردم و دانشجو وجود داشته باشد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها