کد خبر: ۴۲۳۸۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
بک فعال حوزه محیط زیست مطرح کرد:
محمد کوهستانی نوشت: انقدر پرونده سازمان محیط زیست موفقیت آمیز بوده که شک نکنید ایشون باز هم در جای خودشان محکم و استوار هستند... از خشکی دریاچه ها و رودخانه ها گرفته تا عدم رسیدگی به ریزگرد های جنوب و غرب کشور....ناتوانی در مهار تب برفکی و طاعون و تلفات چندین هزار گوسفند وحشی و دام اهلی.... مجوز شکار به شکارچیان خارجی....تصویب قانونی که موجب شد چندین شکارچی و محیط بان کشته و چندین خانواده عزا دار شوند.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، محمد کوهستانی فعال حوزه محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

دوستان حتما یادشون هست که حدود یک هفته پیش رسوایی بزرگی گریبان سازمان محیط زیست کشور را گرفت و اونم این بود که به دستور شخص رئیس سازمان و علی رغم مخالفت کارشناسان توله پلنگی در استان گلستان رهاسازی شد و حتما عزیزان مشاهده کردن خانم دکتر از بالگرد پیاده شده و چند قدمی را همراه با تعداد زیادی از افراد که مشخص نبود متعلق به کدام ارگانی هستند در زمین خاکی گام برداشتند... اون پلنگ ماده تلف شد و سه ماه جسدش در فریزر محیط زیست استان گلستان مخفی بود و محیط بانان قلاده ماهواره ای او را روزانه جابجا میکردن تا همه فکر کنند پلنگ زنده هست!!! که با افشا گری خود محیط بانان و پوشش خبری خبرگزاری ها و سایت های خبری تبدیل به یک رسوایی جهانی شد...

الان کلاغ ها خبر آوردن که ریاست محترم سازمان منتظر ابقا شدن خودش در پست فعلی توسط ریاست محترم جمهور هست تا دستور رها سازی پلنگ دوم را هم صادر کنه!

انقدر پرونده سازمان محیط زیست موفقیت آمیز بوده که شک نکنید ایشون باز هم در جای خودشان محکم و استوار هستند... از خشکی دریاچه ها و رودخانه ها گرفته تا عدم رسیدگی به ریزگرد های جنوب و غرب کشور....ناتوانی در مهار تب برفکی و طاعون و تلفات چندین هزار گوسفند وحشی و دام اهلی.... مجوز شکار به شکارچیان خارجی....تصویب قانونی که موجب شد چندین شکارچی و محیط بان کشته و چندین خانواده عزا دار شوند.

عدم توانایی به حفظ گونه های حیوانات درحال انقراض کشور...و غیره...یک کتاب میشه اگه بخوام در مورد سازمان بنویسم.

فقط ما از این مدیر محترم خواهش میکنیم اگر میخواهند پلنگ دومی هم به سرنوشت پلنگ اولی دچار نشه... حتما نظر کارشناسانی که هستند در کنار ایشون را لحاظ فرمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
خودتون راضی بودید به این وضع موجود
دلش میخاد بمونه گند بزنه
پاسخ
کارشناس محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
دادن مجوز منطقه بهرام گور به صورت مخفی چهارمحال وبختیاری منطقه بکرشده ویرانه وشکارگاه خصوصی
پاسخ
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
اتش سوزی در جنگلهار سال 84 که 8000 بوده الان رسیده به 30 تا 40 هزار چرا که خانم اصلا" اینکاره نیست الان هم انقدر غرق در انتخابات و گزینش های بعد از انتخابات است که فرصت نمی کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها