کد خبر: ۴۲۴۵۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۱ تير ۱۳۹۶
مدیر سازمان رسانه ای صبا:
مدیر مجموعه شبکه‌های ماهواره‌ای هدهد و رئیس سازمان رسانه ‌ای صبا با اشاره به انعقاد قرارداد برای پخش برنامه های این شبکه در بستر اینترنت گفت: در آینده ای نه چندان دور تمامی کودکان ایران می توانند برنامه های شبکه هدهد فارسی را بدون نیاز به تجهیزات ماهواره دریافت کنند.
به گزارش پایگاه 598، احسان حلمی چهارشنبه شب در آیین جشن هفتمین سالگرد تاسیس شبکه هدهد، در انتشارات مرکز احیاء اسلامی قم، همچنین راه اندازی نخستین استودیوی 4k یا همان «الترا اچ دی» را از پیشرفت های قابل توجه این شبکه عنوان کرد و افزود: امید است با توسعه آن بتوانیم با رشد فناوری همیشه پیشقدم باشیم.

وی اضافه کرد: سازمان صبا در بعد توسعه فعالیت های فرهنگی و جشنواره های داخلی و خارجی از جمله در حرم امام حسین(ع) حضور فعالی دارد و در سی امین دوره جشنواره کودکان و نوجوانان که تا چند روز دیگر برگزار می شود نیز به عنوان یکی از حامیان رسانه ای شرکت می کند و گزارش های روزانه ای را از این فعالیت های فرهنگی ارائه خواهد داد.

مدیر شبکه هدهد همچنین اجرای جشنواره فیلم های سینمایی عید فطر تا عید غدیر خم را از دیگر برنامه های این شبکه ذکر کرد و افزود: در این مدت روزانه یک فیلم سینمایی و انیمیشن از بهترین آثار جهانی به نمایش گذاشته می شود.

حلمی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه توسعه ارتباط های جمعی نیز قراردادهای مجزایی را با اپراتورهای تلفن همراه همچون همراه اول، ایرانسل و رایتل منعقد کرده ایم و برنامه های متنوعی تولید و یا در دست تولید است، که به عنوان نمونه برنامه «یادش بخیر» که به خاطره های هنرمندان، ورزشکاران و چهره های مطرح از دوران کودکی آنها اختصاص دارد، یکی از آنها محسوب می شود که با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

مدیر سازمان رسانه ای صبا همچنین اضافه کرد: برنامه «مهمانی در بهشت» ویژه ماه رمضان نیز از آغاز این ماه مبارک در حرم امام رضا (ع) در حال تولید است.



وی همچنین عضویت بیش از 150 هزار کودک و نوجوان در وبلاگ هدهد فارسی که بزرگترین وبلاگ کودک و نوجوان فارسی زبان است را افتخاری دیگر برای این شبکه توصیف کرد و افزود: برای سال آینده این شبکه چشم اندازی نگارش شده که امیدواریم، با تحقق آن تحولی عظیم نه فقط برای شبکه هدهد بلکه در زمینه رسانه های شیعه رخ دهد.

شبکه هدهد عربی به عنوان نخستین شبکه کودک و نوجوان عربی زبان شیعه در سال89 و شبکه هدهد فارسی به عنوان نخستین شبکه کودک و نوجوان مسلمان فارسی زبان در سال 91 تاسیس و شبکه انگلیسی زبان هدهد نیز در سال 94 راه اندازی شد.

این شبکه ها که زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی از مراجع تقلید در ایران، فعالیت می کنند، هم اکنون بر روی ماهواره های مختلف اقدام به پخش برنامه برای مخاطبان خود در سراسر جهان می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها