کد خبر: ۴۲۴۶۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۳ تير ۱۳۹۶
کارشناس ارشد مسائل سیاسی:
کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه تیم دیپلماسی ایران در قبال امضای برجام باید هوشیاری بیشتری به خرج می‌داد، گفت: این تیم باید راه گریز آمریکایی‌ها را در برجام می‌بست.
به گزارش پایگاه 598، علی سعدالله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران درباره طرح جامع تحریم‌های سنا علیه ایران اسلامی اظهار کرد: مجلس سنا و در مجموع دولت‌مردان آمریکا دنبال توطئه‌های مختلف مانند تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی ادامه داد: بدعهدی خوی و خصلت استکبار است که در چهره آمریکا در رأس هرم استکبار جهانی دیده می‌شود و برای جهان واضح و آشکار شده است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه کارشناسان و بازرسان سازمان انرژی اتمی اعتراف کرده‌اند که ایران در حوزه هسته‌ای تخلفی ندارد، تصریح کرد: همچنین بر این موضوع صراحت هم داشتند که ایران بر تعهدات خود پایبند بوده است.

سعدالله با اشاره به اینکه آمریکا ناقض برجام است، اضافه کرد: در نقطه مقابل ایران اسلامی به‌ تمام تعهدات خود در قبل برجام عمل کرده است و برجام را نقض نکرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برجام را با رأی خود تفسیر می‌کنند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها همیشه در طول تاریخ عهدشکن و ناقض بسیاری از ارزش‌ها مانند حقوق بشر بوده‌اند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه تیم دیپلماسی ایران در قبال امضای برجام باید هوشیاری بیشتری به خرج می‌داد، اضافه کرد: تیم دیپلماسی ایران باید راه گریز آمریکایی‌ها را در برجام می‌بست.

سعدالله با اشاره به اینکه با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، مذاکره‌کنندگان ما در برجام به آن‌ها اعتماد کردند، خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان پاسخ اعتماد خود را با عهدشکنی آمریکایی‌ها گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها