کد خبر: ۴۲۵۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

بهروز بهروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام مراحل انتخابات برنامه‌ریزی شده و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.‌

وی افزود: بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت هماهنگی لازم برقرار شده است.

این مسئول تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه فرمانداری برگزاری هر چه بهتر انتخابات است.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد: فرمانداری به نوبه خود و طبق قانون وظایف و اقدامات خود را در حوزه انتخابات در حیطه قانونی انجام داده و بعد از این هم انجام می‌دهد.

بهروز در ادامه گفت: بسترهای لازم برای نحوه تبلیغات قانونی کاندیداها و نیز حضور در انتخابات پرشور و گسترده مانند 22 بهمن ماه در شاهین‌دژ فراهم شده است.

وی در ادامه به اهمیت حضور حداکثری اشاره کرد و گفت: ما مسئول برگزاری و همچنین ترغیب مردم در شرکت در انتخابات هستیم و باید تمام تلاش خود را در امر حضور حداکثری و صیانت از آرا انجام دهیم.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه کاندیداها باید رفتار و حرکات سنجیده داشته باشند، اظهار داشت: جلسات متعددی با کاندیداها به عمل آمده و توصیه‌های لازم و قانونی به آنها در مورد نحوه تبلیغات و رعایت موازین شرعی و اخلاقی داده شده است تا در روز انتخابات تبلیغات خود را آغاز کنند.‌

وی گفت: برای تحقق چهار اصل تعریف شده وزارت کشور مبنی بر مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانت‌داری و به منظور آشنایی با برگزاری انتخابات الکترونیکی، کارگاه‌های آموزشی برای هیئت اجرایی انتخابات برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول ملت ایران با شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر شعور سیاسی و بصیرت دینی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: با توجه به شناخت مناسبی که مردم، مجریان و دست اندرکاران از انتخابات سال‌های گذشته به دست آورده‌اند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها