کد خبر: ۴۲۵۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسن مرتضوی چهارشنبه ‌شب در نشست بصیرتی که به همت بسیج اصناف شهرستان دامغان در مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در حقیقت آینه تمام‏نمای اقتدار، عزت و ایستادگی ملی ایرانیان است و به همین خاطر ارزش و احترام والایی دارد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مانند سایر انتخاباتی که تاکنون بارها و بارها در نظام اسلامی تکرار شده، در اصل صحنه رقابت و وزن‏کشی سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت هر یک از عناصر برای ماندگاری و اثرگذاری خود و حذف رقبا از همه توانمندی‏ها، ظرفیت‏ها و استعدادهای خود استفاده می‏کنند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: در این صحنه، علاوه بر رقابت عناصر اصلی و نامزدهای انتخاباتی عناصر و عوامل گوناگونی در به وجود آوردن شرایط و صحنه‏گردانی آن دخیل و مؤثر هستند.

مرتضوی بیان داشت: در رأس این امر تدابیر و هدایت‏گری مسیر انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه‏ای برای رسیدن به سرانجام صحیح و سالم بیش از هر عامل دیگری اثرگذار و تعیین کننده است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان ادامه داد: این ناشی از مشروعیت الهی و تبعیت‏پذیری ملت خداجوی ایران از ولایت و رهبری و تدابیر هوشمندانه معظم‏له در مدیریت کلان کشور و استفاده صحیح از ساز و کارهای قانونی است.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ایشان برای نماینده شدن در دو سطح تعیین شرط کرده‏اند، بیان داشت: نخستین شرط، عمومی است و مقام معظم رهبری فرمودند که "به نظر من مهم‏ترین شرایط نماینده عبارت است از اینکه متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد".

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان تصریح کرد: معظم‏له در ادامه می‏فرمایند که "اگر این چهار شرط در نماینده‏ای جمع شد، همان کاری را که شما آرزو و توقع دارید، انجام خواهد داد".

مرتضوی در ادامه به تشریح و توضیح چهار شرطی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای نماینده مطلوب مجلس شورای اسلامی بیان کردند، پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها