کد خبر: ۴۲۷۳۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
فتاحی: تا این لحظه بازی رأس ساعت برگزار می شود
برخی گمانه زنی ها پس از تعطیلی تهران در روز شنبه از احتمال تغییر ساعت دیدار استقلال تهران و خوزستان خبر می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، تعطیلی روز شنبه تهران به دلیل انجام مراسم تحلیف ریاست جمهموری درست ساعاتی پس از پایان آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی همین شهر خواهد بود. دیداری که ساعت 21 سوت آغاز آن زده می شود و حدود یک ساعت پیش از روز تحلیف به پایان می رسد.

بر اساس این گزارش، با توجه به حضور جمعی از سران سیاسی کشورهای اروپایی، رؤسای مجلس چندین کشور و مقامات عالیرتبه و سفرای کشورها در این مراسم از صبح دیروز شایعاتی مبنی بر برگزاری زود هنگام بازی استقلال – استقلال خوزستان به گوش رسید. اینکه شاید به جای ساعت 21 این دیدار حدود ساعت 18 شروع شود و تا پیش از اذان مغرب به پایان برسد.

در این باره با مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ صحبت کردیم.

سعید فتاحی در گفت و گو با مشرق، درباره این موضوع که آیا احتمال دارد بازی استقلال به واسطه برگزاری در تهران به جای ساعت 21 زودتر سوت بخورد اظهار داشت:« هیچ صحبتی درباره تغییر برنامه در ساعت آغاز این دیدار مطرح نشده و مصاف این دو تیم رأس ساعت مقرر برگزار می شود».

وی در این باره که با توجه به درگیر بودن یگان نیروهای انتظامی در ورزشگاه آزادی احتمال جابجایی ساعت تا چه اندازه وجود دارد توضیح داد:« پیش از این هم از این قبیل اتفاقات مهم سیاسی در تهران داشتیم و هر بار هم بازی ها را رأس ساعت مقرر برگزار کرده ایم. اینجا ایران است و انشااله بدون هیچ مشکلی بازی را به خوبی برگزار خواهیم کرد».

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ که برای بررسی وضعیت ورزشگاه و محل اسکان تیم پارس جنوبی جم راهی جنوب کشور شده است در همین ارتباط خاطر نشان کرد:« استادیوم جم اشکالاتی داشت که همگی مرتفع شده و در حال حاضر آماده برگزاری مسابقه است».

فتاحی در ارتباط با موضوع محل اسکان تیم های مهمان در شهر جم یادآور شد:« تنها مشکلی که در ارتباط با برگزاری دیدارهای پارس جنوبی جم باقیمانده بحث اسکان تیم های مهمان است که آن هم در شهر جم در حال حل شدن است و قطعا مسابقات مان را در این شهر برگزار خواهیم کرد».

وی درباره اعتراض باشگاه پیکان به محل اسکان تیم ها و اینکه گفته اند اگر شرایط مهیا نباشد به جم نمی روند گفت:« بعید می دانم پیکانی ها در این باره مشکلی داشته باشند چون وقتی در سازمان لیگ همه چیز را تأیید کنیم تیم ها ملزم به حضور و انجام بازی هستند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها