کد خبر: ۴۲۷۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
دکتر زارعی در جمع دانش پژوهان موسسه امام خمینی(ره):
ما بدنبال هماهنگی رئیس مجلس با رئیس جمهور بودیم و لذا با آقای حداد رایزنی کردیم که به نفع آقای لاریجانی کنار بکشد. البته عملکرد رئیس مجلس نشان داد ما اشتباه کردیم./ انسانهای سرشناس که بین مردم معروف باشند در این جبهه بسیار اندک است و افرادی که در این جبهه حضوریافتند، براساس احساس مسئولیت بوده و ما نباید بگذاریم گفتمان امام (ره) تضعیف شود که در این صورت مجلس ما، مجلسي اشرافی خواهد بود.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598 دکتر علی اصغر زارعی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دیداری با جمعی از اساتید و دانش پژوهان موسسه امام خمینی(ره) به بیان مواضع و تحرکات اخیر انتخاباتی جریان های مختلف پرداخت.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تهران با اشاره به فرمایش آیت الله مصباح مبنی بر اینکه اشتراکات خود را با جبهه متحد زیاد کنید ، افزود: البته ما هرگز از اصول خود عدول نمی‌کنیم واز هر مذاکره‌ای که بوی معامله بدهد اجتناب کردیم وخواهیم کرد.

وي با اشاره به اينكه اصلاح طلبان قرار بود یک لیست کامل با وزراي خاتمی وهاشمی با سر لیستی عارف بدهندٰ ادامه داد: همايشي از سوي آمريكايي ها در فرودگاه بگرام افغانستان با حضور برخی اصلاح طلبان برگزار شد كه نتيجه اين همايش دو روزه ، برنامه ريزي براي مشاركت حداقلي مردم يعني كمتر از 50 درصد در انتخابات بود.چرا كه مي دانستند مشارکت بالای مردم درانتخابات پیام‌های مثبت جدیدی به کشورهایی که درگیر بیداری اسلامی هستند ، خواهد داشت.

دكتر زارعي در ادامه با اشاره به سخنان آقای خاتمی در مجلس ختمي مبني بر اينکه ما لیست نخواهیم داد ، عدم ارائه ليست در واقع اسم رمز تحریم انتخابات است و از همين رو تنها افرادي چون جلودارزاده، راستگو و محجوب با تابلوی اصلاح‌طلبی ثبت نام كردند.

تبیین نوشت؛ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با طرح این سوال که " آیا لازم نیست دراین شرایط حساس انتخابات رقابتی باشد تا مشارکت مردم افزایش پیدا کند؟ " ادامه داد: هرچند مردم قدرشناس ايران اسلامي در22بهمن مردم پاسخ یاوه گویان جهان را با حضور میلیونی خود دادند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ما به دنبال وحدت با جبهه متحد بوديم، اما در نهايت به آن جبهه نپيوستيم ، به بيان نحوه شكل گيري جبهه پايداري پرداخت و خاطر نشان كرد: براي جلوگيري از سرخوردگي برخي از حاميان گفتمان سوم تير، پس از ديدار با عده اي از علما همچون آيات عظام يزدي، خوشوقت و مصباح يزدي قرارشد در اين راستا فعاليتي صورت گيرد.

وي با تبيين نحوه شكل گيري جبهه پايداري ادامه داد : بعد از بداخلاقي برخي مقامات در برابر حكم رهبري و مسائلي كه پيش آمدٰ در جلسه اي كه خدمت علامه مصباح رسيديم، قرار شد، گروهي تشكيل دهيم و با راهنمايي علامه مصباح كه بايد نامي انتخاب شود كه به نوعي ثبات قدم و استقامت در ارزش هاي ديني و اصول را بيان كند، نام اين گروه ،جبهه پايداري انقلاب اسلامي گذاشته شد.

دكتر زارعي با اشاره به اينكه با وجود اينكه قرار بود ، در جلسات جبهه متحد همه اضلاع اصولگرائي حضور يابند، از دكتر آقاتهراني به عنوان دبيركل جبهه پايداريبراي شركت در مراسم دعوت نشده بود، اما به ما گفته شد كه در اين رابطه با رسانه ها صحبت نكنيد، چرا كه به رسانه ها اعلام شده كه همه اضلاع جبهه متحد اصولگرائي حضور دارند.

زارعی درادامه اظهار داشت: حتي با آقای کعبی و فدائی مذاکره شد كه یکی از نتایج آن اضافه شدن آقای حسینیان به جمع هفت داور بود و جبهه متحد نيز این مطلب را پذیرفت، لذا در رسانه ها اعلام شد، اما متأسفانه جبهه متحد ساعتاي بعد از انتشار اين خبر، آن را تكذيب كرد.

وي با اشاره به ارادت جبهه پايداري به حضرت آيت الله مهدوي كني، ادامه داد: ايشان در آستانه 9دی بیانیه دادند و فتنه 88 وحوادث آن سال را شديدا محکوم کردند، در واقع ایشان پدر هر دو جبهه متحد و پایداری هستند و بنده اين مطلب را خدمت خودشان بعد از 26 بار پیگیری برای ملاقات حضوری ، خدمتشان عرض کردم.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به وجود فشارهای متعدد براي كنار كشيدن جبهه پایداری از صحنه گفت: پس از ملاقات با علمائي مانند آيت الله خوشوقت و علامه مصباح يزدي بر آن شديم كه اولا اشتراکات خود را با جبهه متحد زیاد کنیم، اما از اصول خود عدول نکنیم و از هر مذاکره ای که بوی معامله بدهد اجتناب کنیم.

وي با اشاره به برگزاري جلسات متعدد برای بررسی صلاحیت های نامزدها واعلام کاندیدای اصلح ادامه داد: با راهنمائي هاي آیت الله مصباح برای افزایش اشتراکات، در اکثر حوزه ها به90 در صد اشتراک رسيديم، البته غير از تهران ، اصفهان ، مشهد و شیراز رسیدیم.

وي با اشاره به سخنان علامه مصباح يزدي ادامه داد: ايشان تأكيد داشتند، از هر کاری بوی وحدت شکنی می دهد، اجتناب کنید و در لیست دادن پیشگام نباشید، صلاحيت يكايك لیست 30 نفره جبهه متحد را بررسی کنید و برای هر کدام حجت شرعی داشتید ، بپذیرید وجزء لیست قرار دهید، اگرچه نفرات زیادی را در بر بگیرد.

عضوشورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اینکه بارها تأكيد كرديم كه طبق نظر رهبري عمل خواهيم كرد، افزود: با این که چهار بار خدمت ایشان گزارشي از جبهه پايداري فرستادیم و هیچ گونه علامتی مبنی بر مخالفت ایشان با این جبهه دریافت نکردیم.

وي با اشاره به اشتباه خودش در مجلس اظهار داشت: من ظلم بزرگی در حق آقای حداد عادل کردم ، چرا که بدنبال هماهنگی رئیس مجلس با رئیس جمهور بودم و لذا با آقای حداد رایزنی کردم که به نفع آقای لاریجانی کنار بکشد، البته عملکرد رئیس مجلس نشان داد ما اشتباه کردیم.

زارعی در پایان بزرگترین اشکال لیست جبهه پایداری را نبود نامزدهای معروف دانست وگفت: انسانهای سرشناس که بین مردم معروف باشند در این جبهه بسیار اندک است و افرادی که در این جبهه حضوریافتند براساس احساس مسئولیت بوده و ما نباید بگذاریم گفتمان امام (ره) تضعیف شود که در این صورت مجلس ما، مجلسي اشرافی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
تصاویری جدید از چگونگی شکار ریگی در آسمان
این مستند روایت چگونگی شکار ریگی در آسمان و تصاویر جدیدی از این عملیات پیشرفته را نشان خواهد داد

http://www.yjc.ir/home/-/tagged_content/rJWr/id/2183516/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF+%D8%A7%D8%B2+%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C+%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%B1%DB%8C%DA%AF%DB%8C+%D8%AF%D8%B1+%D8%A2%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86;jsessionid=19E0A2B5E44041619B3822123EB990DC.portal1
پاسخ
برادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
درود بر جبهه پایداری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
سلام به مردمی که میدانند روحانی طرفدار هاشمی چه طوری حرف میزند

بسیاری از طلبه های غیر وابسته به باند ثروت و قدرت به جبهه پایداری رای میدهند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
آرای مردم ایران پشتوانه خیزش پایداری در منطقه ممنوعه
پاسخ
سیروس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اگر پایداری با راست گرایان سنتی(جبهه متحد) معامله کند، دیگر پشتوانه مردمی نخواهد داشت.
زنده باد پایداری
پاسخ
فاطمه شمشادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
اف بر قبیله گرایان ... و منتقد و منحرف و فتنه گران
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
از لیست پایداری معلومه که چقدر اهل معامله نبوده !!!

جمع کنید بابا؛ فقط جومونگ ایران زمین
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
انتخاب آقای دکتر حداد نشان خواهد داد جبه پایداری واقعا پایدارند وجبهه اصولگرائی واقعا اصولگرا در غیر این صورت یعنی راست سنتی که محصول آن خواص مردود از جمله هاشمی و ناطق هنوز درز بین این دو جریان نفوذ دارند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها