کد خبر: ۴۲۹۳۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
به بهانه زخمهای مهاجران محرومیت زدایی؛
پاسخ از سر بی مسئولیتی یک مسئول که درباره بی آبی روستاییان ویژنان گفته بود: تا به حال کسی از بی آبی نمرده... در حالی است که روز گذشته جهادی های بی ادعا از بی آبی مردند. اما نه از بی آبی خودشان که از بی آبی هموطنان کرد زبانی که صدای بلندی ندارند.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، روز گذشته حادثه تلخ سانحه رانندگی برای جهادگران یک گروه محرومیت زدایی در جاده روستای مورت سبز دهستان ویژنان شهرستان گیلان غرب باعث جانباختن دو نفر از اعضای این گروه و زخمی شدن تعدادی دیگر از آنها شد.


تصاویری از بچه های گروه جهادی #طلوع_حق


حادثه ای در محرومترین مناطق روستایی استان کرمانشاه برای جوانهایی که دست به کار شده بودند تا اندگی از گرد و غبار محرومیت را از چهره این منطقه بزدایند...

چندی پیش با حضور داوطلبانه این جهادگران بی ادعا در دهستان ویژنان، دوربین خبری یکی از رسانه های محلی شهرستان گیلان غرب با این عزیزان همراه شده بود، بی آبی های نا متعارف این مردم محروم، که جهادگران بی ادعا را هزاران کیلومتر دور تر از محل خانه و کاشانه خود کشانده بود حقیقتا برای بسیاری از اهالی استان کرمانشاه هم غریب بود.

یکی از اعضای این گروه جهادی در ویدیوی مذکور می گوید: با مسیول آبفار شهرستان تماس گرفته اما او جواب می دهد که نگران نباشید تا الان کسی از بی آبی نمرده!

پاسخ از سر بی مسئولیتی این مسئول در حالی است که روز گذشته جهادی های بی ادعا از بی آبی مردند... اما نه از بی آبی خودشان که از بی آبی هموطنان کرد زبانی که صدای بلندی ندارند....

ویدیوی تهیه شده از روستای ویژنان شهرستان گیلان غرب توسط جهادگران محرومیت زدایی حاضر در منطقه، در ادامه این مطلب قابل مشاهده است.



* مرصادنیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها