يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۴۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
با همکاری متولیان آموزش و پرورش، قرار است مسابقه «برام ایرانی بخر» با هدف ترویج استفاده از کالای ایرانی بین دانش‌آموزان برگزار شود.

به گزارش پایگاه 598، پویش مردمی «من کالای ایرانی میخرم» توسط جمعی از دانشجویان و جوانان دلسوز در سال 1395 کار خود را با فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به آدرس‌های زیر آغاز کرد.

* IRANI-MIKHARAM.IR

* instagram.com/man_irani_mikharam

* telegram.me/joinchat/BQZsOj6SlkBZuIEf4L0LuA

این پویش مسابقاتی برای ترویج و تبلیغ کالای ایرانی و دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبین در این زمینه برگزار نموده که "مسابقه 6 میلیونی هفته دفاع مقدس" هم اکنون در سایت و کانال آنان قابل مشاهده است.

در ادامه، با همکاری متولیان آموزش و پرورش، قرار است مسابقه "برام ایرانی بخر" با هدف ترویج استفاده از کالای ایرانی بین دانش آموزان برگزار گردد که مقدمات آن در حال انجام است.

همچنین برای ترویج بیشتر خرید کالای ایرانی پوسترهای "از من ایرانی بخر " در حال تهیه و توزیع بین فروشندگان است.

از دیگر فعالیت های این پویش مطالعات اولیه برای تهیه پلیکیشن "ایرانی بخر" برای تهیه آنلاین کالای ایرانی توسط شهروندان با هدف تسهیل خرید کالای ایرانی می باشد.

برای حمایت از اقتصاد امروز و آینده و اشتغال فرزندانتان به این پویش بپیوندید. این پویش نیاز به حمایت تولید کنندگان و سایر شهروندان را دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها