کد خبر: ۴۳۱۳۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۶
بیانات رهبر انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی:
رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به پدر، مادر و همسر شهید محسن حججی، فرمودند: ببینید، چه غوغایی در کشور راه افتاده به‌خاطر این جوان. ایشان با تأکید بر اینکه خلوص و نیت پاک شهید حججی موجب شده که خداوند این شهید را عزیز کند، تصریح کردند: شهید خیلی هستند؛ همه شهدای ما عزیزند، لکن خصوصیتی در این جوان وجود دارد که خداوند نام این جوان عزیز شما را بلند کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین (علیه السلام) رفتند و کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته ضمن قرائت فاتحه برای این مدافع حرم اهل‌بیت (علیهم السلام) آرزوی علو درجات کردند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین خطاب به پدر، مادر و همسر شهید محسن حججی، فرمودند: ببینید، چه غوغایی در کشور راه افتاده به‌خاطر این جوان.

ایشان با تأکید بر اینکه خلوص و نیت پاک شهید حججی موجب شده که خداوند این شهید را عزیز کند، تصریح کردند: همه‌ی شهدا پیش خدای متعال عزیزند لکن یک خصوصیّتی در این جوان وجود داشته -خداوند هیچ‌وقت کارش بدون حکمت نیست- اخلاص این جوان، نیّت پاک این جوان، به موقع حرکت کردن این جوان و نیاز جامعه به این‌جور شهادت، موجب شده که خدای متعال، نام جوان شما را -شهید شما را- بلند کرد؛ بلندمرتبه کرده است. کمتر شهیدی را سراغ داریم که این‌جور خدای متعال او را در چشم همه عزیز کرده باشد. خداوند جوان شما را عزیز کرده.

لینک دانلود

خدا ان‌شاءالله به شما اجر بدهد، به شما صبر بدهد، خدا ان‌شاءلله شما را عزیز کند. خداوند به مادر، به خانم، به پدر، به همه‌ی بازماندگان ان‌شاءالله عوض خیر بدهد و همه‌تان را توفیق دهد که بتوانید به وظایفتان عمل کنید در ادامه‌ی راه این شهید. خدا ما را هم قدردان شهدا قرار بدهد.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها