کد خبر: ۴۳۳۵۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۳ آبان ۱۳۹۶
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه بنا بر شرایط داخلی کشور عراق مرز خسروی کمان‌کان بسته است، گفت: رایزنی‌ها در سطح ملی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فرامرز اکبری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت از بازگشایی مرز خسروی، اظهار داشت: پایانه رسمی مرز خسروی به‌ علت شرایط خاص داخلی کشور عراق‌، کمان‌کان بسته است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه رایزنی‌ها در سطح ملی بین دولت ایران و عراق برای بازگشایی این مرز در حال انجام است، گفت: امیدواریم طی یکی دو روز آینده مذاکرات به نتیجه برسد و مرز باز شود.

وی در خصوص اخبار منتشر شده درخصوص جمع‌آوری موکب‌ها و انتقال امکانات فراهم شده مرز خسروی به سوی مرز مهران، ادامه داد: تنها موکب قزوین در این مرز جمع‌آوری شده و برخی از مواد خوراکی که امکان فاسد شدن آن وجود داشت انتقال داده شد، همچنان امیدوار به باز شدن مرز هستیم و امکانات لازم را در این مرز برای پذیرایی و استقبال از زوار داریم.

این مسؤول با بیان اینکه احتمال انتقال امکانات در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات طی روزهای آینده وجود دارد، افزود: مردم به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از منابع موثق دنبال کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها