کد خبر: ۴۳۵۴۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۶
در واکنش به نطق میان‌دستور و تذکر شفاهی صورت گرفت
نماینده مردم تهران در مجلس با رد ادعای عضو فراکسیون امید مبنی بر دخالت اصولگرایان معتدل در چینش کابینه حسن روحانی گفت: روز سه‌شنبه خواهم گفت که قضیه از چه قرار است؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی امروز (یکشنبه 26 آذر 96) و در واکنش به نطق مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌هر نوع انحصاری برای هر کسی مطرود است.

وی خطاب به کواکبیان گفت: ما در جریان انتخابات ریاست جمهوری در یک جبهه کنار هم بودیم و برای انتخاب آقای روحانی خیلی زحمت کشیدیم.

نعمتی با نقد نگاه کواکبیان نسبت به حامیان حسن روحانی گفت: فراموش کرده‌اید اصولگرایان معتدل چقدر برای انتخاب آقای روحانی زحمت کشیدند و شبانه‌روز در ستادها فعالیت کردند؟

وی با اشاره به اینکه در همین مجلس به همراه اصلاح طلبان از اصولگرایان حامی روحانی تجلیل به عمل آمد، بیان داشت: آقای کواکبیان! انتخاب ریاست جمهوری تمام شد. بحث آن را دوباره مطرح نکنید، زیرا همان کارهایی را که آقای روحانی به شما داد به ما هم داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با رد دخالت اصولگرایان معتدل حامی روحانی در چینش کابینه گفت: خود آقای روحانی گفت من درباره هر کس که به حجت شرعی رسیدم او را منصوب کردم.

وی افزود: آیا 24 میلیون رای آقای روحانی فقط متشکل از رای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل است؟ آیا اگر همکاری اصولگرایان معتدل نبود همان کسانی که شما آنها را تندرو می‌نامید امروز به ریاست جمهوری انتخاب نشده بودند؟

عضو فهرست امید در انتخابات مجلس دهم در پایان خطاب به مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس عنوان داشت: کم ریشه را بزن.

بنابر این گزارش، این عضو هیئت رئیسه مجلس پس از پایان جلسه علنی هم خطاب به کواکبیان تصریح کرد: روز سه شنبه خواهم گفت که قضیه از چه قرار است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها