کد خبر: ۴۳۶۱۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۲ دی ۱۳۹۶
شهریار حیدری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند افرادی که مسئولیت دارند باید نسبت به مسائل و مشکلات کشور و مردم پاسخگو باشند.
به گزارش پایگاه 598،شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت و گو با قدس، گزارشی از دیدار چهارشنبه گذشته اعضای ستاد اربعین با مقام معظم رهبری ارایه داد.

وی گفت: در این دیدار که با حضور جمع کثیری از اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت و کارکرد اربعین انجام شد، مقام معظم رهبری به فلسفه تبلیغات در اسلام و جهان کنونی اشاره داشته و با بیاناتی کارشناسی نقش تبلیغات در کارکردهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را تبیین کردند.

وی به بخشی دیگر از سخنان رهبری اشاره و اضافه می‌کند: ایشان با بیان نیاز به هوشیاری تمامی مسئولان و مردم در مقابل توطئه دشمنان یادآور شدند آن‌ها همواره با اهرم تبلیغات از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون علیه کشور از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون نقش منفی ایفا کرده‌اند. کارهای مثبت نظام را نادیده گرفته و کوچکترین اتفاق در کشور را به وسیله بنگاه‌های خبر پراکنی برجسته می‌کنند.

وی یادآور می‌شود: تیزبینی مقام معظم رهبری نسبت به هوشیاری و آگاهی مسئولان و مردم از نکات قابل توجهی بود که در این جلسه به آن اشاره کردند. همینطور ایشان فرمودند افرادی که مسئولیت دارند باید نسبت به مسائل و مشکلات کشور و مردم پاسخگو باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها