يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۴۴۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

رپرتاژ خبری / در دنیایی که سرعت و کمرنگ شدن مرزهای میان کار و زندگی ویژگی بارز آن است، هیچ چیز به اندازه سفر نمی تواند مفرح و روحیه بخش باشد. بی تردید اگر دغدغه های مربوط به چگونگی و مقصد سفر را هم کنار بگذاریم، سفر بهترین مُسکن است.
امروز این سامانه های ارائه دهنده خدمات مسافرتی هستند که به کاهش دغدغه های عاشقان سفر کمک می کنند. سفر شما خواه هوایی، زمینی و یا دریایی باشد، بسته مسافرتی تان از قبل آماده شده است. شما فقط به سامانه مورد نظر خود می روید و بلیط قطار، بلیط هواپیما و حتی بیمه مسافرتی خود را در زمانی کوتاه و با سهولت تهیه می کنید. این یعنی سفر در نهایت آرامش و راحتی. غیر از این است؟!

بلیط هواپیما در قاصدک 24

قاصدک 24 یکی از سامانه های معتبر فعال در عرصه خدمات مسافرتی است. این سامانه به مشتریان خود امکان می دهد تا به صورت آنلاین و در کمترین زمان، بلیط هواپیما مورد نظر خود را تهیه کنند. در همین راستا، قاصدک 24 با شرکت های هوایی معتبر داخلی و خارجی مانند ماهان، ایران ایر و ... همکاری می کند. شما تنها کافیست وارد سایت این مجموعه به آدرس www.Ghasedak24.com شوید. در اندک زمانی لیست کاملی از بلیط های موجود در نرخ های متفاوت برای شما به نمایش در خواهد آمد. در پایان شما با مقایسه بلیط مورد نظر خود با سایر بلیط ها خریدی مناسب و دلخواه را تجربه خواهید کرد علاوه بر ارائه بلیط هواپیما، قاصدک 24 این افتخار را دارد که پاسخگوی سلیقه تمام مشتریان خود باشد. از همین رو، عرضه بلیط قطار به مشتریان در تمام مسیرها و با همکاری کارگزاران ریلی مهم کشور مانند رجا و فدک به مجموعه خدمات مسافرتی قاصدک 24 افزوده شده است.

خرید بلیط پرواز چارتر و سیستمی

اگر به دنبال یک سامانه جامع مسافرتی هستید، راه را درست آمده اید. در قاصدک 24 شما به تمام بلیط های پرواز چارتر و سیستمی در هر مسیری که بخواهید، دسترسی دارید. علاوه بر این، امکانات این سامانه شما را قادر به خرید بلیط چارتر و یا سیستمی دلخواه تان آن هم تنها با یک کلیک از میان انبوهی از بلیط های موجود می سازد. قاصدک 24 با تعبیر فیلترهایی به مشتریان خود امکان انتخاب می دهد. از این رو شما می توانید لیست نتایج را با توجه به ساعت حرکت، بازه نرخی، شرکت های هوایی، نوع بلیط و کلاس پروازی مورد نظر خود طبقه بندی نمایید. بی تردید این امر برای شما تجربه رزرو و خریداری بلیط پرواز چارتر یا سیستمی در کوتاه ترین زمان ممکن را به ارمغان خواهد آورد.

خرید بلیط قطار

پیشتر اشاره کردیم که سامانه قاصدک 24 در کنار فروش بلیط هواپیما به مشتریان خود، بلیط قطار را نیز به مجموعه خدمات خود افزوده است. دست در دست شرکت های بزرگ ریلی کشور چون رجا و فدک، ما به مشتریان خود مجموعه کاملی از بلیط های قطار را عرضه می کنیم. شما می توانید با مقایسه تمام بلیط ها از نظر قیمت، بلیط قطار دلخواه خود را با آرامش خاطر تهیه کنید.
هدیه ما به تمام مشتریان قاصدک 24 سرعت و راحتی است. از این رو برای خرید بلیط قطار خود از قاصدک 24 شما تنها باید اطلاعات شخصی خود، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی را در اختیار داشته باشید. بدون اینکه حتی نیاز به ثبت نام در سایت داشته باشید. حالا فقط باید در قسمت بلیط قطار، فیلدهای مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و یکی از گزینه های "مسافرین عادی"، "ویژه برادران" و "ویژه خواهران" را پر کرده، وارد درگاه بانکی شده و بلیط قطار دلخواه خود را خریداری کنید.

بیمه مسافرتی

ما شما را به یک سامانه جامع خدمات مسافرتی دعوت کرده ایم. قاصدک 24 امنیت و آرامش خاطر شما را در سفر فراموش نکرده است. در این راستا ما با همکاری بیمه سامان بیمه نامه مسافرتی در پنل های متنوع را برای مشتریان خود تهیه کرده ایم. بنابراین شما دیگر دغدغه هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را نخواهید داشت. سفر شما چه از نوع تک نفره باشد و چه خانوادگی و کاری، قاصدک 24 در کوتاه ترین زمان بیمه نامه مسافرتی شما را به آدرس ایمیل تان ارسال می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها