أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۰۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
تحلیلی بر حادثه تجاوز به دانش آموزان مدرسه معین تهران؛
این پسران کودک نبوده‌اند که بخاطر عدم اطلاع از مسائل جنسی، گول بخورند بلکه محصلین دبیرستانی بوده اند که همه چیز را در این خصوص می دانستند و همه صحنه ها را بارها و بارها دیده و حتی تجربه کرده اند. عکس های اینستاگرام برخی از مسئولین این دبیرستان، از طرفداری آنها از آزادی روابط به سبک غربی حکایت می کند.
سرویس اجتماعی پایگاه 598؛ دکتر امیر حمزه مهرابی/ خبر آزار و اذیت دانش آموزان دبیرستان معین در غرب تهران، از سوی ناظم مدرسه ، احساسات جامعه را جریحه دارکرد و بحق برخورد سریع و قاطع با مجرم یا مجرمین را به خواست عمومی تبدیل شد. طبق معمول تجزیه و تحلیل و اظهار نظرهای مختلفی برای این حادثه از سوی متخصصین و غیر متخصصین ارائه شده است.


قبل از ارائه تحلیل خودم (به عنوان یک جامعه شناس و دکترای مدیریت دولتی)، تقاضا می شود چند حادثه به ظاهر پراکنده را در ذهنتان کنار هم قرار دهید:

1-در مجلس، اسناد مهم و حساسی در حال بررسی است که همگی در یک مجموعه جای داشته و هدف واحدی را دنبال می کنند و آن: اجرای برنامه های جهت دهنده ی مسائل سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی ایران به سمت خواسته های غرب و نظام استکباری.

2-خبر تلخ تجاوز به دانش آموزان دبیرستانی ، به شکل وسیع و گسترده پخش می شود و تعداد آنها از 8 تا 40 نفر گفته می شود. ابتدا به دروغ، فرد متجاوز  بعنوان معلم پرورشی معرفی و به یکی از روحانیون سرشناس منتسب می شود (تا به نحوی به دین و مذهب ربط پیدا کند)

3-سیاسیون، حمله گسترده و هماهنگی را علیه کسانی که مخالف اجرای سند 2030 بویژه بخش آموزش های جنسی آن در ایران هستند، آغاز می کنند.

4-یکی از نمایندگان زن لیست امید، مصاحبه ای با این مضمون انجام می دهد که:  حاکمیت وظیفه دارد آموزش جنسی به فرزندان را نهادینه کند.

5-جمعی معلوم الحال بطور هماهنگ توئیت می کنند که: دیدید ما می گفتیم باید سند 2030 اجرا شود و آموزش جنسی به کودکان داده شود تا جلو چنین حوادثی گرفته شود؟ حالا آن هایی که دستور توقف اجرای سند 2030 را می دادند، بیایند و جواب مردم بدهند.

قبلا هم کسانی گفته بودند: آن هایی که دستور فیلترینگ تلگرام را داده اند باید به مردم گفته شود، ما هیچ چیز محرمانه ای نداریم.

6-در برنامه ماه عسل صدا و سیما، یک خانم دو تابعیتی نشان می دهند که بی پرده و عریان از آلات تناسلی و روابط جنسی نام می برد و دلش برای مردم ایران سوخته و از آمریکا به ایران آمده تا به کودکان روستایی آموزش جنسی بدهد و در حالی که بیماری خودش چیز دیگری است، توصیه به تزریق واکسن همگانی ایدز!! می کند (لابد تا با خیال راحت تر به رفتار پرخطر بپردازند)


این دلسوزی ها آدم را به یاد دلسوزی غربی ها برای افزایش جمعیت ایران و انقراض یوز پلنگ و محیط زیست می اندازد.

به این اطلاعات هم که عمداً مورد غفلت رسانه ها قرار گرفت، دقت کنید:

خبرتجاوز به دانش آموزان، اولین بار در تاریخ 6 خرداد توسط یکی از والدین رسانه ای شد وی نکات قابل تأمل دیگری را نیز گفته است:

1-این پسران دانش آموز دوره دبیرستان هستند.( بزرگ سالند)

2-این آقا مدتی است با همسرش متارکه کرده است.( خانواده از هم پاشیده)

3- شانزده میلیون تومان! برای ثبت نام در این دبیرستان داده است.( خانواده های مرفه)

4-این پسران در تعطیلات به اردوهای خارج شهر می رفته اند و کنترلی روی آن ها نبوده ( آزاد گذاشتن فرزندان)

5-بچه ها از ماه ها قبل مشروبات الکلی و سیگار مصرف می کرده اند (بی قیدی و ولنگاری )

6-از طریق پیام رسان فیلم های مستهجن برای هم می فرستادند ( دسترسی آزاد به رسانه های حاوی فیلم پورن)

نتیجه :
این حادثه نتیجه طبیعی زندگی به سبک غرب است نه حاصل عدم اجرای سند 2030 ،چراکه :

این پسران کودک نبوده‌اند که بخاطر عدم اطلاع از مسائل جنسی، گول بخورند بلکه محصلین دبیرستانی بوده اند که همه چیز را در این خصوص می دانستند و همه صحنه ها را بارها و بارها دیده و حتی تجربه کرده اند.

عکس های اینستاگرام برخی از مسئولین این دبیرستان، از طرفداری آنها از آزادی روابط به سبک غربی حکایت می کند.  

آمار وحشتناک و روبه رشد تجاوز به پسران و دختران در غرب، ناشی از ندانستن مسائل جنسی نسیت یلکه نتیجه اضمحلال خانواده و تحریک مستمر جنسی است.


تجاوز سه مرد همزمان به خانم مسیح علی نژاد (پرچمدار بی حیایی و بی عفتی) و الگوی سلبریتی ها، جلو فرزندش در انگلیس، ناشی از عدم اطلاع است یا از نوع زندگی کثافت بار آن ها؟

اما نکته مهم و تاسف بار آن است که:

شواهد و قرائن نشان می دهد، غرب زده ها با این فضاسازی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند تا خواسته غرب را در ایران پیاده کنند و افکار عمومی را مقابل دلسوزان نظام قرار دهند.

دولتی که قبلاً به غربی ها برای اجرای چندین سند ذلت بار، از جمله سند 20 30 به غرب تعهد داده اند و علی رغم تذکرات جدی و منع صریح رهبری، همچنان بر اجرای سند 2030 اصرار دارند، پس از افشای این حادثه تلخ، فرصت را غنیمت  شمرده تا اجرای سند 2030 را به مطالبه عمومی تبدیل کنند و نمایندگان را برای تصویب این اسناد ننگین تحت فشار بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
۱
۵
تحلیل آبکی بود
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
۲
۱
فساد را به گردن ادمهای اشغالی مانند علینژاد نیاندازیم . فساد از درون مملکت است و در راس همه مفاسد مسئولین هستند . از بالا تا پائین . اصلاح طلب تا اصولگرا .
پاسخ
تابان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
۸
۰
اللهم عجل لوليك الفرج
پاسخ
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
۵
۰
تحلیل خوبی بود...
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
۲
۰
سلام. این جمله «توصیه به تزریق واکسن همگانی ایدز!! می کند (لابد تا با خیال راحت تر به رفتار پرخطر بپردازند)» درست نیست و این خانم برای واکسن HPV تبلیغ کرد که البته در اصل موضوع که هماهنگی داخلی و خارجی برای اهداف 2030 می باشد فرق نمی کند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها