أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۱۳۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۲ دی ۱۳۹۷
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: قیمت برخی محصولات نظیر قیمت مرغ در بازار طی هفته‌های اخیر نوسانات فراوانی داشته و افزایش زیادی یافته است.
به گزارش پایگاه 598، سید سعید راد افزود: در حال حاضر، مرغ گرم تنظیم بازار در میادین و بازارهای میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۹,۸۰۰ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز هر کیلوگرم ۸,۹۰۰ تومان عرضه می‌شود و شهروندان امکان خریداری هر دو نوع مرغ گرم و مرغ منجمد را از میادین و بازارها دارند.

وی از «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تکریم مشتری» به عنوان سه مؤلفه‌ای که موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود، نام بردو گفت: در شرایط اقتصادی موجود که قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در راستای حمایت از سبد خرید خانوارهای شهری بر تلاش خود برای کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها افزوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: خوشبختانه قیمت مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار زیر ۱۰ هزار تومان نگه داشته شده که نشان دهنده تلاش ما برای صیانت از اعتماد شهروندان و اطمینانی است که به این سازمان دارند.
 
منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها