أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۲۹۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
وزیر صمت گفت: گرانی خودرو ارتباطی با به کارگیری فرمول این وزارتخانه ندارد و برای ارزانی خودرو، تولید باید افزایش یابد.
به گزارش پایگاه 598، رضا رحمانی درباره برخی ادعاها مبنی بر اینکه فرمولی که وزارت صمت برای ارزانی خودرو به کار برده به گرانی دوباره در بازار منجر شده است، گفت: گرانی خودرو ارتباطی با به کارگیری این شیوه ندارد، برای ارزانی خودرو، تولید باید افزایش پیدا کند.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به راهکار لازم برای کاهش قیمت خودرو، اظهار کرد: تولید خودرو باید افزایش پیدا کند تا با عرضه بیشتر قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

وی افزود: تاکنون تسهیلاتی به قطعه سازان پرداخت نشده، در صورتی که این تسهیلات پرداخت شود تولید افزایش پیدا می‌کند و بازار خودرو ساماندهی می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره نحوه توزیع گوشت در بازار، خاطرنشان کرد: در رابطه با این موضوع از وزیر جهادکشاورزی سوال شود.

فرآیند پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از سوی دولت به خودروسازان آغاز شده که مطابق با توافقات انجام شده میان خودروسازان و قطعه سازان قرار بر این شد تا این ۴ هزار میلیارد تومان مستقیماً به بخش اقتصادی کشور تزریق شود.

دو هزار میلیارد تومان از تسهیلات در نظر گرفته شده مصوب دولت به ایران خودرو و دو هزار میلیارد تومان به سایپا اختصاص خواهد یافت. این منابع از سوی خودروسازان به قطعه سازان پرداخت خواهد شد.
براساس فرمول وزارت صمت مقرر شده است که قیمت خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه شود.
 
منبع: خانه ملت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها