أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۳۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۶     ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: اغلب سدهای استان کرمانشاه با مجموع ظرفیت یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون مترمکعب در آستانه سرریز شدن قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، بهرام درویشی با اشاره به اینکه 9 شد با ظرفیت یک میلیارد و 176 میلیون مترمکعب در استان کرمانشاه وجود دارد اظهار داشت: اکنون بیش از یک میلیارد و 125 میلیون مترمکعب از حجم سدهای استان پر شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه عنوان کرد: سه سد آزادی در ثلاث‌باباجانی، شهدای سنقر و کلیایی و تنگه حمام در آستانه سرریز شدن قرار دارند.

درویشی با بیان اینکه تمامی موضوعات فنی در سدها تحت کنترل است گفت: به میزان آب ورودی سیلاب از طریق دریچه‌های تحتانی خارج می‌شود و در صورت نیاز که حجم ورودی بیس از خروجی باشد اجازه سرریز شدن به سدها داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه افزود: با وجود اینکه اغلب سدها در آستانه سرریز شدن قرار دارند اما همه موضوعات تحت کنترل است و جای نگرانی وجود ندارد.

درویشی با اشاره به ضرورت توجه به منطقه پایین‌دست گفت: افرادی که بدون توجه به حریم و بستر رودخانه به این مناطق تجاوز کرده‌اند باید در این شرایط خودمراقبتی داشته باشند و در صورت ایجاد مشکل هیچکس در مقابل آن‌ها مسئول نیست زیرا حریم‌های وزارت نیرو مشخص است.


تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها