يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۳۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
وزیر حقوق بشر پاکستان، سفیر آمریکا در کابل را فردی قد کوتاه و نادان توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598، شیرین مزاری، وزیر حقوق بشر پاکستان در واکنش به اظهارات، جان بس، سفیر آمریکا در کابل درباره عمران خان، وی را فردی قد کوتاه و نادان توصیف کرد.


عمران خان، نخست وزیر پاکستان اخیرا گفته بود که روند صلح افغانستان با بن بست مواجه شده است و برای شکسته شدن این بن بست باید یک حکومت موقت ایجاد شود.

جان بس، سفیر آمریکا در کابل در واکنش به این اظهارات، در صفحه توئیتر خود نوشت: بعضی از روش های کریکت در میدان سیاست خوب کار می کنند اما برخی از این روش ها کارا نیستند.

شیرین مزاری، وزیر حقوق بشر پاکستان نیز در واکنش به اظهارات سفیر امریکا در کابل، وی را فردی قد کوتاه توصیف کرده و افزود که جان بس فهم ناقصی از مسائل افغانستان و منطقه دارد.


باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها