يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۳۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه بارشی جدید از شامگاه یکشنبه وارد استان شده و تا شامگاه دوشنبه نیز حضور خواهد داشت که ماحصل آن بارش باران است.

به گزارش پایگاه 598، ایرج مصطفوی، ضمن بیان اینکه بر اساس آخرین‌خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه جدید از عصر یکشنبه از غرب استان سمنان وارد شده و تا دوشنبه شب در سطح استان باقی خواهد ماند، بیان کرد: شدت این‌سامانه به صورت بارش باران، رعد و برق و صاعقه و برف در ارتفاعات، از بعدازظهر فردا تشدید می‌شود.

          

وی افزود: مه گرفتی، کاهش دید، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن معابر پیش بینی هواشناسی برای دوشنبه خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه امیدواریم مردم استان به هشدارهای هواشناسی توجه جدی کنند، ابراز داشت: وضعیت ناپایدار جوی تا امشب در استان وجود دارد.

مصطفوی بیان کرد: احتمال رشد ابر و رگبارهای پراکنده طی روز ۱۳ فروردین در استان سمنان وجود دارد.

همزمان با روز دوشنبه هوای غالب نقاط استان سمنان ابری همراه با وزش باد، بارش باران و همچنین کاهش دما پیش بینی می‌شود.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها