أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۳۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه یک هزار فضای ورزشی برای اسکان سیل‌زدگان اختصاص یافته است، گفت: اعتبار ویژه پشتیبانی هیئت‌های ورزشی از سیل‌زدگان، تخصیص یافت.
به گزارش پایگاه 598، مسعود سلطانی فر صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دنبال نزول رحمت الهی و بارندگی‌هایی که از اوخر سال ۹۷ آغاز شد و به روزهای ابتدایی امسال پیوست، شاهد وقوع سیلاب در برخی مناطق بودیم، اظهار داشت: در این بارندگی‌ها ضمن تقویت ذخایر و منابع آبی کشورمان در تعدادی از استان‌ها هموطنان به خاطر سیل و مشکلات جنبی بارش‌ها دچار مشکل شدند و خانه‌های آنها دچار آب گرفتگی شد.


وی با بیان اینکه امروز بیش از ۲۰ استان کشور درگیر سیل هستند، تصریح کرد: از ابتدای این بارندگی‌ها مجموعه دولت با تاکید رئیس جمهور وارد صحنه شدند تا عملیات امداد و نجات و پشتیبانی را شروع کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان ستاد پشتیبانی خود را فعال کرد و در اکثر استان‌ها با حضور هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد این ستاد تشکیل شد، افزود: اختصاص امکانات و فضاهای مختلف سرپوشیده و روباز در دستور کار قرار گرفت که به مرور سالن‌های ورزشی را در اختیار ستادهای بحران قرار دادیم.

سلطانی فر با اشاره به اینکه الان بیش از هزار مکان ورزشی ما در اختیار ستاد مدیریت بحران کشور است که ۵۰۰ تا از آنها استفاده شده و بقیه هم آماده هستند که در اختیار سیل زدگان و مسافران نوروزی قرار بگیرند، ادامه داد: هماهنگی بین هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد انجام شد، هیئت‌های قایقرانی، نجات غریق، کوهنوردی و اتومبیل رانی امکانات و تجهیزات خود را آماده کردند و به مناطق سیل زده فرستادند؛ ‬هماهنگی خوبی بین ۲۵۰۰ سازمان مردم نهاد‬ و‬ بیش از‬ ۳‬ هزار‬ هیئت‬ ورزشی‬ وجود دارد و ادارات ما بسیج و آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه از دیروز به اتفاق جمعی از هیئت وزیران سفر به چند استان را آغاز کردیم تا در جریان کم و کیف اقدامات مدیریت استان‌ها قرار بگیریم و پشتیبانی لازم را بکنیم، یادآور شد: برای حمایت و پشتیبانی از اقدامات استان‌های درگیر سیل، اعتبار خوبی برای کمک به هیئت‌های ورزشی روز شنبه ابلاغ کرده‌ایم که در اختیار هیئت‌ها قرار گرفت تا بتوانند به امر پشتیبانی برسند.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها