يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۷۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
پویش سراسری تحت عنوان «#اهل_وفاء» در همبستگی با سیل‌زدگان ایرانی در شش کشور فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و تونس آغاز بکار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرکز بین المللی «عدالت برای صلح» اعلام کرد که پویش سراسری «اهل وفاء» متشکل از فعالین اجتماعی و مردمی از شش کشور فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، عراق و تونس جهت جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان ایرانی روز گذشته در شهر غزه اعلام موجودیت کرد.

در مراسم افتتاحیه این پویش، شرکت‌کنندگان با تاکید بر همبستگی و همدردی مردم فلسطین با مردم صبور و مقاوم ایران در میانه خسارات و تلفات ناشی از سیل‌های اخیر و همچنین با هدف تقویت روح محبت و صمیمیت بین دو ملت ایران و فلسطین و نمایاندن ایستادگی فلسطینیان در کنار مردم ایران مقابل تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا، رسماً شروع به کار این پویش جهانی را اعلام نمودند.

برگزارکنندگان این کمپین به عنوان اولین اقدام جهت کمک و همبستگی با ملت ایران در حوادث اخیر، مراسمی را در شهر غزه برگزار کردند که در آن اقشار مختلف از جمله شماری از فعالین سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، مجاهدان مقاومت فلسطین و جمعی از خانواده‌های شهدا حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد از دست رفتگان سیل اخیر ایران و قرائت فاتحه، جهت سلامت و شفای آسیب دیدگان حوادث سیلاب اخیر دعا کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها