أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۴۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایلام - معاون عملیات انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل ساعاتی پیش شهر ایلام که یک نفر را به قتل رسانده بود خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ حمید فتاحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی قتل یک نفر در شهر ایلام به وسیله اسلحه شکاری و فرار قاتل از صحنه جرم، بلافاصله موضوع به صورت ویژه با تشکیل تیم‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش پلیس و همکاری خانواده قاتل، این متهم در کمترین زمان ممکن پس از وقوع قتل و اطلاع از بسته بودن راه‌های فرار، خود را به پلیس معرفی کرد.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فتاحی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم، معتمدان، رسانه‌ها و حمایت دستگاه قضائی در خصوص مدیریت افکار عمومی و جلوگیری از شایعات قدردانی کرد.

مهر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها