يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۵۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست تیمش برابر سایپا گفت: فکر می‌کنم اگر قرار بود تلنگر بخوریم بهترین زمان ممکن امروز بود. به اندازه کافی تمرکز کافی را نداشتیم.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند تشکر می‌کنم. ما امروز در اصفهان دیگر احساس تنهایی نمی‌کنیم و واقعاً یک یار دوازدهم داریم. امروز واقعاً از ما خوب حمایت کردند. بازیکنانمان امروز سعی کردند کارهایی که ما می‌خواهیم را انجام بدهند و موقعیت‌هایی هم به دست آوردند. به تیم علی دایی هم تبریک می‌گویم. آنها می‌دانستند باید چه کاری انجام بدهند. زمانی هم که از تیم حریف عقب بودیم تلاش کردیم به بازی برگردیم و این موضوع باعث شد هم تلاش کنیم گل نخوریم و هم به گل برسیم. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فکر می‌کنم اگر قرار بود تلنگر بخوریم بهترین زمان ممکن امروز بود. به اندازه کافی یعنی از خود من تا جوان‌ترین بازیکن تیم امروز تمرکز کافی را نداشتیم. دوست ندارم بگویم فشار مسابقات تیم ما را اذیت کرد چون ما ۲۴ بازیکن آماده داریم.

وی افزود: ما روی بازیکنی چون قاسم حدادی‌فر ریسک کردیم چرا که او بازیکنی است که در وسط زمین همه بازیکنان را به یکدیگر متصل می‌کند. ما تیممان را طوری آماده کرده‌ایم که نمی‌توانیم باخت را بپذیریم اما باید قبول کنیم که حریف واقعاً زحمت کشید و تلاش کرد. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم اما حریف می‌دانست چه می‌خواهد. الان هم در رختکن به بازیکنانم گفتم حتماً دو رکعت نماز شکر بخوانید چون در بهترین زمان ممکن تلنگر خوردید. شاید اگر این اتفاق عجیب رخ نمی‌داد ما در خوابی فرو می‌رفتیم که بعداً در شرایط بدی می‌باختیم. در آسیا فعلاً نه آرامش داریم و نه تضمینی برای صعود ما وجود دارد. باید یک امتیاز دیگر بگیریم و اگر سه امتیاز بگیریم به عنوان تیم نخست صعود می‌کنیم.

منصوریان اضافه کرد: یک بار خاطرم هست با تیم نفت به ورزشگاه فولادشهر آمدم و در دورانی هم که بازی می‌کردم به اینجا آمده‌ام و می‌دیدم که سکوهای این ورزشگاه همیشه پر می‌شد. من در زندگی آدم قانعی هستم و دست‌بوس کسانی که به ورزشگاه می‌آیند خواهم بود. اگر این تعداد در بازی با الوصل هم به ورزشگاه بیایند ما احساس یک بازی خانگی را خواهیم داشت. باید بپذیریم که هوادار فوتبال ثروتمند نیست و این هوادار با فوتبال زندگی می‌کند. آنهایی هم که در کنار فوتبال هستند ثروتمند نیستند. وقتی وقتشان را می‌گذارند باید بازی خوب هم ببینند. من خواهش می‌کنم که باشگاه سرویس‌هایی را برای رفت و آمد هواداران در نظر بگیرد که فکر می‌کنم می‌شود با ۱۵۰ یا ۲۰۰ اتوبوس این مشکل را حل کرد.

وی درباره اتفاقات داوری دیدار تیمش برابر سایپا هم گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم چون واقعاً اعصابم را از سر راه نیاورده‌ام. امروز شاهد بهترین داوری ممکن بودیم. البته واقعاً از عصبانیت در حال منفجر شدن بودم اما نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم یعنی تعریف هم نخواهم کرد. من همیشه درباره یک داور صحبت می‌کردم و می‌گفتم فغانی جزو مفاخر داوری ایران است اما دیگر نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم.

منصوریان در پایان درباره اینکه چرا ذوب‌آهن بازیکنی چون قاسم حدادی‌فر را نمی‌سازد، گفت: برای ساخت چنین بازیکنی یک دهه زمان نیاز است. یعنی شما باید یک دهه تلاش کنید تا به این بازیکن برسید. ما باید بازیکنان جوان را در کنارش بگذاریم تا در کنار او شبیه‌اش بازی کنند. فعلاً در حال تست کردن بازیکنان جوان هستیم. آنها می‌توانند مکمل خوبی برای قاسم حدادی‌فر باشند. باید بپذیریم در فوتبال اصفهان بعد از دو دهه نویدکیا و قاسم حدادی‌فر پدید می‌آیند. در پست قاسم حدادی‌فر بازیکن باید خصوصیات عجیب و غریبی داشته باشد تا فرم خوبی به دست بیاورد. ما می‌توانیم کنار او بازیکنان جوان را بازی بدهیم تا تجربه کسب کنند اما باید ریسک این موضوع را هم بپذیریم. وقتی بازیکن جوانی کنارش بازی می‌کند شاید شرایط خوبی نداشته باشد. آکادمی باشگاه ذوب‌آهن سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم‌های پایه انجام داده و موج خوبی در راه است. من بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله در تمرین دارم که واقعاً فوق‌العاده‌اند. حفظ این شرایط برای ذوب‌آهن بسیار سخت خواهد بود. واقعاً ذوب‌آهن در حوزه آکادمی با اختلاف از همه پیش است. از کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آمدند و وقتی آکادمی ما را دیدند به عنوان یک نمونه از آن یاد کردند.
ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها