يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۳۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دختر جوانی که با تحریک فردی دیگر اقدام به سرقت طلا و سکه‌های منزل پدری خود در شهرستان اسلام آبادغرب کرده بود، به دام پلیس افتاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع سرقت از یک منزل مسکونی در شهر اسلام آبادغرب، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار ‌منوچهر امان‌اللهی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات گسترده و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط شخصی که مرتبا به این منزل رفت و آمد داشته و از محل اختفای طلا و سکه‌ها نیز مطلع بوده، انجام شده است.

وی افزود: پلیس آگاهی با روش‌های خاص خود و افزایش تحقیق و بازجویی‌ها از اعضای منزل، متوجه تناقض‌گویی در اظهارات یکی از دختران خانواده شده تا اینکه در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و سکه‌های منزل پدرش اقدام کرده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: این دختر جوان در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد که این کار را به تحریک پسر جوانی انجام داده که در ادامه این شخص نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی همچنین از کشف طلا و سکه ‌های سرقتی خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به 4 میلیارد ریال می‌رسد.

امان‌اللهی در پایان از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورده و اموال با ارزش خود نظیر طلا و جواهراتشان را به جای نگهداری در منزل در اماکن مطمئن نظیر بانک‌ها نگهداری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها