أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۵۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
این استاد دانشگاه برای فرصت مطالعاتی با ویزای رسمی و با هماهنگی دانشگاه عازم فرصت مطالعاتی بوده است.
به گزارش پایگاه 598، رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره زندانی شدن یکی از استادان این دانشگاه در امریکا و دلایل زندانی شدن وی گفت: این استاد دانشگاه برای فرصت مطالعاتی با ویزای رسمی و با هماهنگی دانشگاه عازم فرصت مطالعاتی بوده است.

محمدتقی احمدی در گفت‌وگو با مهر افزود: وی قرار بود حدود ۶ ماه در یک دانشگاه تحقیقات مشترک داشته باشد، ولی در بدو ورود در فرودگاه وی را دستگیر کردند. به‌گفته وی، جرم این استاد دانشگاه این بوده که به‌نام وی یک ماده شیمیایی مربوط به بحث پزشکی آزمایش‌های خون شناسی توسط شرکتی که به آن سفارش داده شده بود از امریکا خریداری شده است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: در دادگاه امریکا هم این جرم قابل اقامه نیست در آنجا هم این مسأله محکمه پسند نیست منتظر برگزاری جلسه بودیم که یک یا دو بار به وسیله FBI به تعویق افتاد چرا که مدرکی ندارند، می‌خواهند مدرک بیشتری جست‌وجو کنند.

احمدی افزود: در حال حاضر پیگیری‌هایی انجام دادیم تا هزینه دادگاه را پرداخت کنیم. وزارت خارجه هم از نظر اداری بسیار کمک کرده است، قرار بود جلسه دادگاه با توجه به تعویق‌هایی که افتاده بود، اردیبهشت ماه برگزار شود، ولی زمان دقیق آن را اطلاع ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها