يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۸۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
منابع یمنی از دفع یورش گسترده ارتش عربستان به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه نجران خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از المسیره، در جریان دفع یورش نظامیان سعودی در جبهه نجران به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شمار زیادی از نظامیان سعودی به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی گفت: در عملیات به مواضع ارتش عربستان در مریع شجع در جبهه نجران شماری زیادی از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.

این منبع بیان کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یورش ارتش عربستان را که با حمایت جنگنده‌ها و بالگردهای سعودی به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی انجام شد را درهم شکستند. نظامیان سعودی با دادن تلفات و خسارات سنگین نتوانستند وجبی پیشروی کنند.

این منابع نظامی افزود: در جبهه الصوح در نجران نیز رزمندگان یمنی با موشک هدایت شونده ۲ خودرو نظامیان سعودی را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و منهدم کردند و خودرو سوم را هم از کار انداختند.

صبح امروز نیز یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه نجران را هدف قرار دادند.

یمنی‌ها اعلام کردند که در واکنش به ادامه حملات ائتلاف متجاوز سعودی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف یمن، فرودگاه نجران در جنوب عربستان با پهپاد قاصف K۲ هدف حمله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته‌ها مردمی یمن، محل نگهداری هواپیماهای نظامی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در فرودگاه نجران را هدف قرار داده است. نجران در جنوب عربستان واقع است.

روز گذشته هم منابع یمنی از هدف قرار گرفتن یک انبار تسلیحات و مهمات در فرودگاه نجران و آتش سوزی گسترده در این فرودگاه خبر داده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها