أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۲۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
 مسعود استاد، برادر میترا استاد، کیست و چه سِمتی در شهرداری تهران داشته است؟

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مسعود استاد، برادر میترا استاد، گفته از خون خواهرش نمی‌گذرد و اطلاعات بیش‌تری درباره ماجرای کشته‌شدن خواهرش با مردم در میان می‌گذارد. اما مسعود استاد که در زمان شهرداری محمدعلی نجفی گفته می‌شد با کمک خواهرش، به کارهای اقتصادی سودمند مشغول است چه کسی‌ست و حامی او در شهرداری تهران چه کسی بوده است؟

اطلاعات چندانی درباره مسعود استاد، برادرِ همسر دوم محمدعلی نجفی، در دست نیست. گویا برادر میترا استاد کارمند شهرداری تهران است.
براساس آن‌چه در سامانه شفافیت شهرداری نیز درج شده است، «مسعود استاد» در «شرکت خدمات اداری شهر» شهرداری تهران، «کارشناس» است؛ یعنی از کارمندان شهرداری میباشد.

پیش از این نیز خبرگزاری ایرنا خبر داده بود نخستین «خانه هواوفضا»ی ایران در كانون فرهنگی تربیتی قدس در منطقه۲ آموزش‌وپرورش تهران راه‌افتاده و «مسعود استاد» را بنیان‌گذار این نهاد خوانده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها