أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۴۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
به نظر می‌رسد دوران حضور مارسلو در رئال مادرید بعد از ۱۳ سال رو به پایان است.
به گزارش پایگاه 598، فصلی که گذشت بی شک بدترین سال دوران حضور مارسلو در رئال مادرید بود و وی به قدری خصوصاً در فاز دفاعی ضعیف کار کرد که در بسیاری از مقاطع فصل جای خود را در ترکیب ثابت به توماس رگیلون داده بود.

حالا نشریه مارکا مدعی شد باشگاه رئال مادرید به مارسلو اعلام کرده در صورت تمایل می‌تواند این تیم را در تابستان امسال ترک کند. به نظر می‌رسد کار انتقال فرلاند مندی، مدافع لیون به رئال مادرید در حال نهایی شدن است و به مارسلو گفته شده در صورت ماندن در برنابئو نیز ذخیره این بازیکن خواهد شد.

البته رئال مادرید این شانس را به مدافع باتجربه خود داده که در مورد آینده اش تصمیم گیری کند؛ انتخابی میان ماندن در این باشگاه و قرار گرفتن در اولویت دوم، یا اینکه ترک رئال مادرید و احتمالاً قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمی دیگر.

به نظر می‌رسد در صورت جدایی مارسلو از رئال مادرید، یوونتوس از بیشترین شانس برای جذب این مدافع برزیلی برخوردار باشد. رابطه بسیار خوبی میان مارسلو و کریستیانو رونالدو وجود دارد و بیانکونری در اواسط فصل نیز برای جذب مارسلو وارد مذاکره شده بود و حالا بهترین فرصت برای نهایی کردن این انتقال فرا رسیده است.

منبع: ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها