أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۲۷۶
زمان انتشار: ۰۲:۴۵     ۰۷ تير ۱۳۹۸
کارگردان سریال گاندو اظهار داشت: مقامات دولتی مدعی‌اند هیچ فشاری برای سانسور یا عدم پخش این سریال به صداوسیما وارد نکرده‌اند اما گفتار آنان خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری 598، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری روز چهارشنبه در اظهاراتی عجیب به ابعاد فنی سریال گاندو پرداخت و روند داستانی و سناریونویسی این سریال را مورد نقد قرار داد.

از لحن سخنان ربیعی پیدا بود که انگیزه وی از نقد فیلم گاندو، تخطئه این اثر باشد؛ گویی سخنگوی دولت از نمایش گاف‌های امنیتی دولت تدبیر و امید در سریال گاندو دلگیر شده است.

ربیعی در نشست روز چهارشنبه اظهار داشت: بهتر بود داستان فیلم گاندو به شکل دیگری تدوین می‌شد و در نوع ساخت فیلم نیز می‌شد بهتر عمل کرد.

در همین راستا جواد افشار کارگردان سریال گاندو در گفتگو با پایگاه خبری 598 ضمن ابراز تاسف از مواضع غیرکارشناسی مقامات دولتی گفت: سخنگوی دولت در مواجهه با سریال گاندو وارد حواشی‌ای شدند که زیبنده این جایگاه نبود.


وی افزود: جناب ربیعی بعنوان سخنگوی دولت مجاز نیستند در مورد مسائل فنی و کارشناسی اظهارنظر کنند و بهتر است اینگونه موارد به افراد متخصص و منتقدین سینما سپرده شود.

جواد افشار ادامه داد: سریال گاندو اقتدار دستگاه های امنیتی کشور را به تصویر می‌کشد و روحیه خودباوری و امید را به جامعه تزریق می‌کند لذا شایسته نبود که سخنگوی دولت به این شکل سریال گاندو را تخطئه نماید.

کارگردان سریال گاندو اظهار داشت: مقامات دولتی مدعی‌اند هیچ فشاری برای سانسور یا عدم پخش این سریال به صداوسیما وارد نکرده‌اند اما گفتار آنان خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سریال گاندو این هشدار را می‌دهد که به هیچ وجه نبایست حریم خصوصی مردم ایران ناامن شود مگر آنکه فردی جاسوس و خائنِ به وطن باشد، که آن هم صرفا با حکم قوه قضاییه امکان‌پذیر خواهد بود و قاعدتا کسانی که ریگی به کفش‌ دارند از جستجو نگران می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها