أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۸۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۴ تير ۱۳۹۸
امروزه به دلیل های بسیاری از جمله کمبود زمان، نیاز بیشتری به شرکت های خدماتی در زمینه های نقاشی ساختمان، شیشه بری و... داریم.

از سوی دیگر شرکت های خدمات منزل آنقدر زیاد شده اند که شاید بتوان گفت از هر 100 نفر یک نفر در زمینه خدمات منزل فعالیت می کند. به همین دلیل رقابت بسیار زیاد در این زمینه دلیلی شده است که برخی از این شرکت ها که معمولا هم غیر مجاز تاسیس شده اند با کمکاری و استفاده نکردن از مواد و وصیله های مناسب در خدمات نقاشی ساختمان ویا شیشه بری و... بخواهند پول بیشتری به جیب بزنند.

در تلاشیم با اشاره به برخی از نکات در زمینه شیشه بری و برخی دیگر از خدمات های منازل، بتوانیم کمکی کوچک به شما عزیزان برای جلوگیری از این کلاهبرداران بزرگ و کوچک کرده باشیم.

چه نکاتی را در زمان استفاده از خدمات شیشه بری باید رعایت بکنیم؟

اول از همه باید تلاش کنیم که با شخص یا شرکت معتبری در زمینه نصب شیشه یا شیشه بری کمک بگیرید. همانطور که در بالا گفته شد تشخیص یک شیشه بری معتبر کار ساده ای نیست ولی با در نظر گرفتن موارد پایین می توانیم تا مقدار زیادی از کلاهبرداری در زمینه شیشه بری از طرف شیشه بر ویا فروشنده شیشه و آینه جلوگیری کنیم.

معمولا در بازار ایران قیمت های انواع شیشه به صورت عمومی در اختیار مردم قرار می گیرید و می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت شیشه ویا آینه مورد نظر خود را متوجه شوید.

از شیشه بر خود بخواهید به شما فاکتور کاملا مشخص از ابزارهایی که میخواهد استفاده کنید به همراه برند محصولا و قیمت آنها به شما بدهد. معمولا شیشه بری های غیر مجاز که میخواهند سود بیشتری از این کارهای خدماتی دریافت کنند از کمکاری در قسمت ابزارها این کار را انجام می دهند.

پس حتما قبل از استفاده از خدمات شیشه بری از شیشه بر ویا شرکت خدماتی بخواهید که در اول کار بعد از مشخص شدن حجم و اندازه کار به شما فاکتوری مشخص از تمام ابزارهایی که میخواهد استفاده کند به شما بدهد.

نکات بسیار زیادی برای تشخیص یک شرکت معتبر خدماتی وجود دارد که در تلاشیم مهمترین نکات کارگاه های شیشه بری و شرکت یا اشخاصی که در زمینه نقاشی ساختمان فعالیت می کنند ارائه دهیم.

در نقاشی ساختمان به زیر کاری باید توجه بیشتری داشته باشید !

در خدمات نقاشی ساختمان به بیشترین مواردی که همه به آن توجه می کنند رنگ نقاشی ساختمان است و هزینه دستمزد. خب اینها بزرگترین هزینه برای نقاشی ساختمان است ولی کیفیت در نقاشی ساختمان چه می شود؟

بیشترین زمانی که برای یک نقاش ساختمان استفاده خواهد شد زیر کاری مثل بتونه کاری، لکه گیری و ... است و مهمترین قسمت نقاشی ساختمان هم همین زیر کاری است. اگر زیر کاری درست انجام نشود بعد از یک هفته رنگ های روی دیوار ترک برمیدارند و چاله چوله ها خودشان را نشان می دهند.

برخی از نقاش های ساختمان در این مورد بسیار مهم کم کاری می کنند و به دلیل اینکه در زمان نقاشی این کمکاری خود را نشان نمی دهد کارفرما (شما) متوجه نمی شوید.

زیر کاری مثل بتونه کاری، برطرف کردن سوراخ و ترک های دیوار، لکه گیری، برطرف کردن ترگ های دیوار، برطرف کردن نم دیوار و... زمان بسیاری می برد و اگر در زمان نقاشی ساختمان این کار به خوبی انجام نشود زمان کمتری برای نقاش ساختمان خواهد برد و با این روش اقدام به کلاهبرداری می کنند.

چه نکاتی در زمینه استفاده از خدمات شرکت های خدماتی باید بدانیم؟

به صورت کلی اولی نکته ای که باید توجه کنیم و از همه مهمتر است انتخاب یک شرکت خدماتی معتبر و باتجربه است. شرکت های معتبر نمی توانند یک سری وارد را چه بخواهند چه نخواهند به دلیل داشتن برخی مجوز ها و بازرسی ها انجام دهند. این مورد در قالیشویی های معتبر بسیار شدید تر است.

اگر بخواهید کارهای خدماتی منزل یا محل کار خود را به شخصی بدهید باید ابتدا موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- قبل از هر کاری از سرویس کار یا تعمیرکار خود بخواهید که نمونه کارهای قبلی خودش را به شما بدهد. با این کار می توانید تجربه سرویس کار یا تعمیر کار خود را متوجه شوید.

2- از او بخواهید در تمامی زمینه ها به شما فاکتور واضح و کاملا شفاف به شما بدهد. در این فاکتور باید به صورت دقیق کامل درج شود که از چه وصیله ویا ابزار هایی برای کارهای خدماتی خود استفاده می کند. بخواهید که تعداد و نام برند را در فاکتور درج کند. برخی از وصایل و ابزار های استفاده شده نیاز به گارانتی ویا خدمات پس از فروش دارند که باید در فاکتور ثبت شود.

3- هزینه ایاب و ذهاب هم باید مشخص شود. در نظر داشته باشید که بیشترین مشکل در زمان محاسبه هزینه ایاب و ذهاب در زمان همکاری با شرکت های خدماتی است، به وجود می آید. پس حتما قبل شروع به کار قرارها را برای مشخص شدن هزینه ایاب و ذهاب که چه شخصی باید پرداخت کند را انجام دهید.

4- تضمین کیفیت قطعات ویا ابزار های استفاده شده در سرویسی که به شما خواهند داد. حتما بخواهید که تضمین در فاکتور بابت برند ویا اصل بودن کالا استفاده شده داده شود.

موارد بسیاری در این زمینه وجود دارد که هر خدمت ویا سرویسی به صورت اختصاصی باید به آن پرداخته شود. در صورت نیاز به تشخیص شرکت های خدماتی معتبر و مشاهده لیستی از این شرکت های خدمات منزل به سایتنکت مراجعه بفرمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها