أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۹۲۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
کارگردان سریال چندگانه «ستایش» گفت: تا جایی که می‌دانم قرار است این سریال با پخش فصل سوم خاتمه یابد، اما به هر حال چون نویسنده این چندگانه نیستم به همین دلیل نمی‌توانم با قاطعیت بگویم «ستایش» با فصل سوم برای همیشه پایان می یابد.
به گزارش پایگاه 598، سعید سلطانی، کارگردان سریال «ستایش» که هم اکنون درحال تدارک فصل سوم از این سریال تلویزیونی برای پخش از شبکه سه سیماست در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو درباره وضعیت آن بیان کرد: همچنان روی بخش فنی سریال درحال کار هستیم و بطور کامل هم تمام نشده؛ بنابراین هنوز به کنداکتور شبکه تحویل داده نشده است.

* «ستایش ۳» در ۴۱ قسمت در کنداکتور مهرماه قرار میگیرد
 
وی افزود: با تدوین و هماهنگی نهایی صورت گرفته، قرار است «ستایش ۳» را در ۴۱ قسمت برای پخش شبانه تلویزیون آماده کنیم و اینطور که از شواهد پیداست احتمالا از اوایل مهرماه روی آنتن سیما خواهد رفت.
این کارگردان درباره احتمال و یا پیشنهاد ساخت سری‌های دیگری از «ستایش» نیز گفت: تا جایی که من به عنوان کارگردان می‌دانم قرار است این سریال با پخش فصل سوم خاتمه یابد، اما به هر حال من نویسنده این چندگانه نیستم و به همین دلیل هم نمی‌توانم با قاطعیت ساخت سریال «ستایش» را تمامشده بدانم.
 
* موجودیت اکثر شخصیت‌های قصه به پایان می‌رسد، اما ...
 
سلطانی در عین حال خاطرنشان ساخت: هرچند در فصل سوم که مشغول آماده کردن آن هستیم، به نحوی موجودیت اکثر شخصیت‌های قصه به پایان می‌رسد؛ اما بازهم قطعیتی مبنی بر خاتمه داستان سریال نمی‌توان داد.

وی در همین ارتباط درباره مخاطب پذیری و کشش اینگونه سریال‌های تلویزیونی گفت: برخی تولیدات تلویزیونی طی این سال‌ها نشان داده اند که هم جذابند و هم پرمخاطب. در عین اینکه اینجور سریالسازی امر نامتعارفی نیست و جه بسا هستند سریال‌هایی که در چندین فصل و با تعدد قسمت‌های بالا ساخته می‌شوند و بسیار هم مورد استقبال قرار می‌گیرند.

* سریال چندگانه با قسمت‌های متعدد امر تعجب برانگیزی نیست
این کارگردان سریال‌های پرمخاطب اشاره داشت: مثال اینگونه سریال‌های چند ده قسمتی را می‌توان در کشور‌های کره و ترکیه و ... هم دید، ولی ما تازه چند سال است که سراغ این ماجرا رفته ایم. تا چندسال قبل برنامه‌ای برای آن نداشتیم و شاید هم اصلا مخاطب ما کشش تماشای این سریال‌ها را نداشته است.

وی با بیان اینکه ساخت سریال‌های چندگانه با قسمت‌های متعدد امر تعجب برانگیزی نیست، گفت: در سریال سازی جدا از محتوا، باید توجه کرد که قصه داشته باشیم. در عین اینکه اگر بخواهیم کاری را ادامه دهیم باید سراغ موضوعات جدیدی برویم نه اینکه دم از تکرار بزنیم.

سعید سلطانی که به زودی ساخت سریال «مهربانو» را در دستور کار می‌گذارد، اعتقاد داشت: به نظرم برنامه ریزی برای ساخت سریال‌های چندگانه و چندین قسمتی اتفاق خوبی است چه در مورد «ستایش» باشد و چه «پایتخت» و دیگر سریال ها؛ مهم این است که با داستان و سوژه‌های جدید آن‌ها را ادامه بدهیم.

لازم به ذکر است؛ شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فصل سوم «ستایش» به نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب، با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، حمید گودرزی، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها