أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۴۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
ناهید خداکرمی، که در پی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان محکوم شده، گفته که به این حکم اعتراض کرده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه ایران نوشت: ناهید خداکرمی، که در پی شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان محکوم شده، گفته که به این حکم اعتراض کرده است. این عضو شورای شهر تهران به ایرنا گفت: با این شکایت به دادسرای رسانه و سپس دادگاه کارکنان دولت فراخوانده شدم و در دادگاه کارکنان دولت به جرم تشویش اذهان عمومی به پرداخت ۴ میلیون تومان جریمه نقدی با تعلیق دو ساله محکوم شدم.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پی انتشار توئیتی که پس از بازدید از فرودگاه امام خمینی(ره) منتشر کردم از من شکایت کرد. در آن توئیت نوشته بودم «دیروز در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) رفع موانعی مانند حجاب اجباری در بخش ترانزیت و مناطق آزاد به عنوان راهی برای گسترش صنعت توریسم و عدم خروج سرمایه‌ها و ارزش کشور مطرح شد که در شرایط فعلی توجه به این پیشنهاد می‌تواند تحول بسیار مثبتی باشد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها