يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۵۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
با توجه به بیانیه جناب آقای دکتر صادق خرازی و جهت گیری ایشان نسبت به اکران مستند "آن زمستان " که در ذیل مجموعه اکران های گروه "محجا"(مستندسازان حوزوی جهان اسلام) انجام گرفت این گروه لازم میداند که مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی و اعتراض به این بیانیه منتشر کند.
به گزارش پایگاه 598، با توجه به بیانیه جناب آقای دکتر صادق خرازی و جهت گیری ایشان نسبت به اکران مستند "آن زمستان" که در ذیل مجموعه اکران های گروه "محجا"(مستندسازان حوزوی جهان اسلام) انجام گرفت این گروه لازم میداند که مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی و اعتراض به این بیانیه منتشر کند.

این مجموعه یک گروه مستقل از طلاب مستندساز حرفه ایی است که به دور از هرگونه جهت گیری سیاسی در جهت پیشبرد اهداف عالی تبلیغی دینی در قالب مستند سازی فعالیت میکند.

مجموعه اکران های تحت عنوان "اکران آیینه" که توسط این گروه انجام میگیرد اکران های عمومی بوده و با هدف تبادل تجربه (ساختاری و محتوایی) و با اعلام قبلی صورت میگیرد.

مهمانان ویژه برنامه که به برای سخنرانی دعوت میشوند از قبل به صورت رسمی از ایشان دعوت میشود و در پوستر اکران نام آنها به همراه عکس ایشان درج می‌شود.

انتخاب مهمانان توسط کارگروه اکران این مجموعه به صورت گروهی و با تبادل نظر جمعی انجام میگیرد.

مباحث مربوط اکران از قبل با مهمان سخنران اکران ها به صورت کلی مطرح میگردد.

دعوت از مخاطبین اکران ها به صورت عموم در فضای مجازی و غیر آن با پخش پوستر و تیزر بوده و درمورد شرکت کنندگان عمومی این اکران ها محجا هیچ مسئولیتی ندارد.

دعوت از رسانه های خبری به صورت خاص و عام انجام میگیرد و رسانه های خبری مجاز به شرکت در این جلسات و پوشش محتوای آن میباشند.

زمان برگزاری اکران ها توسط محجا تنظیم میگردد و به اطلاع عموم میرسد، که این مسئله در رابطه اکران مستند "آن زمستان " به صورت استثناء به با توجه به درخواست یکی از مدعوین سخنران این جلسه جناب آقای دکتر صادق خرازی در ساعتی غیر از ساعت معمول اکران ها (ساعت ۱۰ صبح ) انجام گرفت.

این مجموعه صرفا برگزار کننده نشست ها می‌باشد و هیچ مسئولیتی در قبال مطالب منتشر شده از نشست‌ها در سایت ها و پایگاه های خبری، ندارد.

تمام موارد فوق نسبت به اکران آن زمستان انجام گرفته و مراتب به صورت کاملا حرفه ایی انجام پذیرفته است و ضمن تشکر از حضور مدعوین محترم خصوصا جناب دکتر صادق خرازی که صد البته این مجموعه و مخاطبین این اکران کمال استفاده را از حضورشان بردند از ایشان خواهشمندیم که رفتار حرفه ایی را رعایت نموده و زحمات این مجموعه را نادیده نگیرند.

و از طرفی جای تعجب است، ایشان که سابقه حضور در جسلات فراوانی در جایگاه های مختلف علمی و سیاسی را دارند از انتشار فرمایشاتشان در جلسه عمومی اکران و نقد و برسی مستند "آن زمستان" در فضای خبری  گله مند اند در حالی که جلسه کاملا عمومی بوده و که مخاطبین بسیاری داشته است و از طرفی انتشار مطالب این جلسه توسط خبرنگاران بدون دخالت این گروه انجام گرفته است که این یک مسئله طبیعی است.

لذا ازین طریق ضمن تشکر از حضور ایشان مراتب اعتراض خود را به فرمایشاتشان که در قالب بیانیه ایی حول حاشیه مستند "آن زمستان" منتشر کردند را اعلام میداریم.

"محجا"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها