أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۶۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
حجت الاسلام پناهیان نسبت به تقطیع سخنانش در همایشی با موضوع زن و خانواده توسط خبرگزاری دولتی ایرنا به سبک بی‌بی‌سی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، سلسله نشست‌های گفتمانی «زن و خانواده» در اندیشه رهبر انقلاب، با حضور اساتید و متخصصان این عرصه در مشهد در حال برگزاری است. نشست افتتاحیه‌ی این دوره در روزهای پایانی مردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه با موضوع الگوها و اسوه‌ها و مسئولیت‌پذیری در خانواده برگزار شد.

پس از این همایش و این‌که اخبار مربوط به آن در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف خبری انتشار یافت، حجت الاسلام پناهیان در یک سخنرانی جدید از خبرگزاری ایرنا به دلیل اینکه سخنان وی در این همایش را تقطیع کرد به شدت انتقاد کرد.

در ادامه ویدئوی مربوط به انتقاد پناهیان از ایرنا را مشاهده می‌کنید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها