أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۰۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
دروغ ۶ ماه حبس برای دختری که هنوز حکم دادگاهش صادر نشده!
تجربه ثابت کرده که جریان لیبرال هرگاه براثر عملکرد بد خود در گوشه ای از زمین بازی سیاست حبس شده،با سیاهی لشکر های مجازی و سلبریتی های خود توپ را در نقطه ای دیگر از زمین انداخته و با ایجاد دوقطبی های غیرواقعی افکار عمومی را دچار انحراف کرده است. سلبریتی هایی که ثابت کرده اند به حقوق انسانی از دریچه منافع مینگرند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ واقعه تاسف بار خودسوزی دختر خانم جوانی که به نام دخترآبی شناخته شده دوباره سناریو نخ نما و کهنه جریان غربگرا را در ذهن تداعی میکند. جریانی که همیشه پروعده بر مسند قدرت نشسته و هیچ گاه نتوانسته از افکار عمومی نمره قبولی بگیرد. بنا ندارم به شرح و علل خودسوزی مرحوم سحر خدایاری بپردازم، که در این باب سخن بسیار گفته شده، بنظرم باید به این اتفاق عمیق تر نگریست.

علی فلاحتکار فعال دانشجویی در یادداشتی می نویسد: تجربه ثابت کرده که جریان لیبرال هرگاه براثر عملکرد بد خود در گوشه ای از زمین بازی سیاست حبس شده، با سیاهی لشکر های مجازی و سلبریتی های خود توپ را در نقطه ای دیگر از زمین انداخته و با ایجاد دوقطبی های غیرواقعی افکار عمومی را دچار انحراف کرده است. سلبریتی هایی که ثابت کرده اند به حقوق انسانی از دریچه منافع مینگرند. همانطور که دیدند محمدحسین حدادیان در گلستان هفتم چگونه مظلومانه به شهادت رسید و دم نزدند. دیدند دختر خانمی را به جرم چادری بودن در دانشگاه تهران چگونه لگد کِش کردند و رگ دفاع از حقوق زنانشان باد نکرد.

مطلعید که انتخابات نزدیک است و دست این جریان برای مردم رو شده، حالا که نه تنها توفیقی در بهبود معیشت مردم نداشته و مدیریت خسته و پیرشان مردم را به ستوه آورده و ورود انقلابی قوه قضاییه پای خیلی از ژنرال های این جریان را به پرونده های مفاسد اقتصادی باز کرده باید پروژه لولو سازی را کلید بزنند و بگویند اگر به ما رای ندهید شرایط بدتر از این میشود. اگر یادتان باشد همین انتخابات گذشته بود که گفتند اگر رئیسی بیاید در خیابان بین زن و مرد دیوار میکشد و دلار تا ۵۰۰۰ تومان میرود. حال ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه شده و نه تنها اولویتش دیوار کشی نیست بلکه بنا دارد دیوار بین فقر و اشرافیت را بریزد، روحانی هم رئیس جمهور شد و دلار تا مرز ۱۸ هزار تومان رفت.

این سنت جریان غربگراست، باید تا انتخابات منتظر دوقطبی های دروغین تازه تری بود، این وسط جریان انقلابی باید هوشیار عمل کند.

این تصویر مربوط به مرحوم خدایاری نمی‌باشد

همچنین حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می شود.

خدایاری تصریح کرد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

وی ادامه داد: هرکسی که می گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می رود باز هم اعصابش به هم می ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می کند.

خدایاری خاطرنشان کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

وی افزود: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی نکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مشکلی داشتم الان اعلام می کردم ولی می گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام مشکلی نه داشته ایم و نه داریم.

خدایاری گفت: پیکر دختر من را بعد از فوت تحویل دادند و مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

وی در پایان گفت: از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
۰
۰
این چه روزگاری است ؟ یه اصلاح طلب با کلت کمری یه زن بچه دار را به شکل فجیعی می کشه ما آبروداری می کنیم اونوقت یکی خودش را میسوزونه همه جا جار می زنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها