أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۲۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
امام مسجد قبا در مدینه: لعنت خدا بر قاتل حسین و لعنت بر کسانی که دستور قتل وی را داده و به این کار رضایت دادند

به گزارش پایگاه 598، امام و خطیب مسجد قبا در مدینه منوره ضمن تاکید بر این که امام حسین (ع) از نظر مذاهب بزرگ اسلام، امام و شهید است، بر قاتل آن حضر لعنت فرستاد.

به گزارش «تابناک» به نقل از شفقنا از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «صالح المغامسی»، امام و خطیب مسجد قبا در مدینه منوره در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای «ام بی سی» عربستان سعودی تاکید کرد که به اتفاق آرای مذاهب بزرگ اسلام، اباعبدالله الحسین (ع) یک امام و شهید است.

 			 				 					لعنت امام مسجد قبا در مدینه بر قاتل امام حسین

المغامسی در این باره اظهار داشت: برادران شیعه وی را امام شهید می نامند، در رابطه با این که امام است به خدا سوگند هیچ فرد عاقلی در امامت وی اختلاف نظر ندارد و در این زمینه بحث و جدل نمی کند چرا که در همه نیکی ها امام است، در پرهیزگاری، دانش و پاکدامنی امام است؛ در رابطه با این که شهید است نیز هیچ گونه اختلاف نظری وجود ندارد چرا که به خدا سوگند به عنوان یک شهید مقتول با ظلم، ستم و بی عدالتی درگذشت.

امام و خطیب مسجد قبا به عنوان قدیمی ترین مسجد تاریخ در جهان همچنین تصریح کرد: لعنت خدا بر کسی که وی را به قتل رساند، لعنت خدا بر کسی که دستور قتل وی را صادر کرد و لعنت خدا بر کسی که به قتل وی رضایت داد.

در همین حال، شمار زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی از اظهارات المغامسی استقبال کردند جایی که بر این باورند که مذاهب مختلف اسلامی را به یکدیگر نزدیک می کند و در مبارزه با گفتمان نفرت نیز سهیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها