يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۴۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۸
مدیرعامل بانک ملت در پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بر تداوم راه شهدا، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، متن پیام دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس بدون تردید، ماندگارترین و غرور انگیزترین رخداد و عینیت اتحاد و ایثارگری ملت در تاریخ ایران عزیزمان است.
این حماسه فراموش نشدنی همراه با رنج ها، فراق ها، خسارت ها و زخم هایی بود که حفظ خاک مقدس کشور و دفاع از دین و شرف، مرهمی بر آن هاست.
حماسه ای مملو از رشادت گمنامان نام آور و سرداران بی نام و نشان که میراث دار آسمانی پرستاره از خاطرات و یادشان هستیم.
اینجانب با گرامی داشت این هفته بزرگ و مقدس، به مقام والای شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس به ویژه شهدا و ایثارگران بانک ملت ادای احترام نموده و میثاق قلبی خود و همکارانم را در این بانک بزرگ برای ادامه راه آن عزیزان و خدمت به کشور ارج می نهم.
عمیقاً امید دارم، همانگونه که در شرایط سخت دوران جنگ، پشتوانه مردمی و رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی(ره)، عزت و پیروزی را به ارمغان آورد، اکنون و در شرایط جنگ اقتصادی، تحریم و فشارهای بین المللی، بازهم با اتکا به توان داخلی، مردم غیرتمند و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از سختی ها عبور خواهیم کرد.
دکتر محمد بیگدلی
مدیرعامل بانک ملت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها