أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۷۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سید تقی کبیری نماینده خوی (آذربایجان غربی) از پاسخگویی و شفاف سازی درباره حواشی ایجاد شده در خصوص سرقت از منزل خود در بین خبرنگاران خودداری و گفت: در این مورد بیانیه‌ای صادر کرده‌ام و شما برای دریافت پاسخ خود به آن بیانیه رجوع کنید.
به گزارش پایگاه 598، سید تقی کبیری نماینده مردم خوی که طی چند روز گذشته حواشی سرقت پول نقد از منزلش در فضای رسانه‌ها حواشی را به دنبال داشته برای گفت‌وگو با شبکه خبر به جایگاه خبرنگاران آمد و تنها با همان رسانه تصویری به گفت‌وگو پرداخت.

پس از اتمام مصاحبه کبیری با شبکه خبر، جمعی از خبرنگار پارلمانی که در انتظار کبیری برای انجام مصاحبه بودند به وی نزدیک شده و درخواست توضیحاتی درباره دزدی از منزلش شدند، اما کبیری از پاسخ به سئوال خبرنگار امتناع کرد و گفت: توضیحات خود را در این مورد از آن رسانه تصویری دریافت کنید.

در ادامه خبرنگاران از کبیری پرسیدند که منشأ این پول‌ها در منزل شما چیست و در این مورد شفاف سازی کنید، اما او همچنان از ارائه پاسخ خودداری کرد و اعلام کرد: در این مورد بیانیه‌ای صادر کرده‌ام و شما برای دریافت پاسخ خود به آن بیانیه رجوع کنید.

خبرنگاران هم در واکنش به این صحبت گفتند: شاید پاسخ سوالات ما در آن بیانیه نباشد، اما این نماینده نهایتاً با بی پاسخ گذاشتن سوالات خبرنگاران از جمع آنها خارج شد.

دفتر این نماینده مجلس یک بیانیه منتشر کرده و توضیحاتی را درباره موضوع سرقت از منزل کبیری ارائه کرده است که می‌بینید:



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها