أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۷۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۸
اگر برای خرید اینترنتی بلیط قطار اقدام کنید در وهله‌ اول با حجم زیادی از سایت‌های مختلف با اطلاعات متفاوت مواجه می‌شوید. پیدا کردن نوع قطار و ساعت حرکت مورد نظر فقط بخش کوچکی از تصمیم‌گیری‌های شما هستند. خدمات بسیار متنوعی وجود دارند که بررسی و انتخاب آن‌ها از بین این تعداد سایت کاری سخت و ناراحت کننده‌ خواهد بود. اگر از این‌ها هم بگذریم مسئله‌ی چگونگیِ اعتماد بهشان مطرح است که نکند مورد کلاهبرداری قرار بگیرید. بنابراین انتخاب یک شرکت ارائه دهنده‌ی مناسب حتی قبل از پیدا شدن بلیط در اولویت است و اهمیت زیادی دارد. پس باید شرکتی را برگزینید که انتخاب‌هایی متفاوت و در عین حال باکیفیتی را جلوی روی شما قرار دهد، و همچنین در شرایط ضروری برای استرداد یا پیش‌آمدهای احتمالی از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد. علی بابا یکی از آن‌هایی است که می‌تواند اعتماد شما را جلب کند. در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌ها و مزایای خرید بلیط قطار از علی بابا بپردازیم و هرکدام را برایتان شرح دهیم.

 

استرداد بلیط

به طور معمول یکی از دغدغه‌های مسافرین هنگام خرید بلیط چگونگی استرداد و شرایط آن است. همیشه احتمال رخدادهایی که توقعشان را نداریم وجود دارد. بنابراین ممکن است به هر دلیلی مجبور به لغو سفر شوید. در اکثر مواقع در همچین مواردی بلیط شما سوخته می‌شود و هزینه‌ای بازگشت نمی‌خورد. اما علی بابا شرایط استرداد بسیار مناسبی دارد که به نفع مشتری است. ما با ایجاد زیرساخت‌های مناسب خدمات استرداد آنلاین بلیط قطار را به شما مسافران ارائه می‌کنیم. بدون آن‌که مجبور باشید به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه کنید، با چند کلیک ساده می‌توانید بلیط را استرداد کنید و مبلغ آن را پس از کسر جریمه‌ی کنسلی در حساب بانکی‌تان باز پس بگیرید.

 انتخاب‌های متنوع

خرید بلیط قطار از علی بابا به شما این امکان را می‌دهد که تمامی موارد را خود اعم موارد مرتبط با سرگرمی در قطار را انتخاب کنید. در واقع منبعی جامع و کامل است. تمام قطارهای سراسر کشور در دسترس هستند و می‌توانید با توجه به تحقیقات و شناختی که از شرکت‌های مختلف دارید، به هر مقصدی که می‌خواهید بلیط بگیرید. علاوه بر این توضیحات کاملی درباره قطارها را می‌توانید مطالعه کنید. البته که مسئله‌ی زمان در هنگام انتخاب قطار بسیار مهم است. با توجه به رزرو هتل و برنامه‌ریزی‌های سفر، باید بدانید که چه زمانی حرکت کرده و به مقصد می‌رسید. بنابراین شما هرچه انتخاب‌های بیشتری برای ساعت حرکت داشته باشید سفر بسیار راحت‌تری خواهید داشت. مخصوصاً هنگامی که خودتان قصد خرید اینترنتی قطار را دارید می‌توانید لیست را با حوصله‌ی بیش‌تر و دست بازتری ملاحظه کنید. بنابراین نکته‌ی مثبت دیگری به مدیریت سفرتان اضافه می‌شود. از دیگر ویژگی‌هایی که به دست می‌آورید می‌توان به رزرو و خرید کوپه‌های دربست اشاره کرد. از جمله لذات سفرهای دسته‌جمعی و گروهی با هم بودن و ماجراهایی است که در طی مسیر خواهید داشت، و اگر نتوانید کنار یکدیگر بلیط بگیرید آن را از دست خواهید داد. بنابراین هنگام خرید بلیط از سایت علی بابا این گزینه در نظر گرفته شده است که کوپه را به صورت دربست بگیرید. با این انتخاب، یک کوپه به طور کامل در اختیار شما خواهد بود. کوپه‌ی دربست را به ویژه به خانواده‌هایی که دارای کودک خردسال هستند پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر به بلیط‌های بیش‌تری نیاز داشته باشید و بخواهید صندلی‌هایتان کنار یکدیگر قرار بگیرند، فقط کافی‌ست این موضوع را با پشتیبانی ما مطرح کنید تا به بهترین راه حل و پیشنهاد برسید.

 پشتیبانی

پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدامی راهنمای خرید بلیط را بخوانید و قوانین و مقررات را در نظر داشته باشید. در این صورت بسیار سخت ممکن است که به مشکلی برخورید. اما تیم پشتیبانی ۱۵۰نفره‌ی علی بابا به صورت شبانه‌روزی و تمام وقت اینجا هستند تا در تمامی مراحل سفر و حتی قبل از آن و در هنگام خرید بلیط پشتیبان شما باشند. اگر به هر دلیلی به مشورت با همکاران ما نیاز داشتید فقط کافی است با شماره‌ تلفن 021-43900000 تماس حاصل فرمایید.

 سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، خرید بلیط قطار به شکل اینترنتی به طور کلی مزایای زیادی دارد. اما در سایت و اپلیکیشن علی بابا شما می‌توانید با «اعتماد» و آسودگی خیال به بررسی و مقایسه‌ قیمت و نوع قطارهای مختلف بپردازید، مناسب‌ترین ساعت را بردارید و با پرداختی راحت و آسان آماده‌ی سفر شوید (درحالی که در صورت وقوع اتفاقی ناگهانی، خیالتان از استرداد بلیط هم راحت است). پس همین الان مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید و با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، بلیط قطار خود را تهیه کنید. امیدواریم که خواندن این مطلب لذت‌بخش بوده و با معرفی بهترین انتخاب، تصمیم‌گیری برای شما راحت‌تر کرده باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها