أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۲۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۸
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و گردوخاک در شهرهای کاظمین،‌ نجف و کربلا طی فردا خبر داد.امروز آسمان این شهرها صاف تاقسمتی ابری همراه با وزش باد است.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز آسمان خسروی در قصرشیرین صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم فردا سه شنبه 30 مهر خسروی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق، بیشینه دمای 34 و کمینه دمای 22 درجه پیش بینی می‌شود.

مهران و شلمچه نیز فردا به ترتیب آسمان نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده و قسمتی ابری،‌به تدریج افزایش ابر یو بارش پراکنده و احتمال گرد و خاک خواهد بود. بیشینه دمای این دو شهر به ترتیب 35 و 37 درجه برای روز سه شنبه است.

سازمان هواشناسی کشور برای شهرهای نجف، کاظمین و بصره نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با بارش پراکنده و وزش باد را پیش بینی کرده است. بیشینه دمای امروز کربلا و فردا 33 درجه است. کمینه دمای این شهر امروز و فردا نیز مانند هم و 21 درجه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها