أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۶۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۹ آبان ۱۳۹۸
معاون دادستان کاشان ضمن اشاره به برخورد قاطع با متعرضان بر اساس قانون گفت: قرار بازداشت موقت برای ضارب اصلی بسیجی کاشانی صادر شد.
به گزارش پایگاه 598، روح‌الله دهقانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با بسیجی آمر به معروف ضمن اشاره به بسیج نیروها در دستگیری ضارب اصلی اظهار داشت: خوشبختانه با انجام امور اطلاعاتی و همکاری خالصانه اداره اطلاعات ضارب اصلی در تهران دستگیر و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

وی با تأکید بر تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: با تقویت این دو فریضه الهی علاوه بر اینکه جامعه از آسیب‌های اجتماعی زدوده می‌شود، سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت را نیز به‌دنبال دارد و بر همین اساس این موضوع وظیفه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است که برای تقویت آن تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات امر به معروف و نهی از منکر در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است، ابراز داشت: امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و دین اسلام قیام کرد و این موضوع بر اهمیت اقدام این بسیجی کاشانی می‌افزاید.

وی با ابراز اینکه قانون در برخورد با چنین افراد متعرضی هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آید، گفت: برخورد قاطع با متعرضان می‌تواند جلوی سایر اقدامات را نیز بگیرد و بر همین اساس تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا با بررسی دقیق این موضوع بر اساس قانون به‌صورت قاطع برخورد نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها