يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۲۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۵ آبان ۱۳۹۸
چمران:
عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب به دعوت قالیباف از جوانان برای شرکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف در ائتلاف هستند.
به گزارش پایگاه 598، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هنوز به مصداق‌ها نرسیدیم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا از مردم کمک بگیریم و نظر آن‌ها را دخیل بدانیم.

عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب با بیان اینکه در همه استان‌ها شورا‌هایی را شکل می‌دهیم، ادامه داد: این شورا‌ها حدوداً ۳۰ نفره هستند که از اقشار مختلف متشکل می‌شوند و با تشکیل مجمع، در بین کاندیدا‌ها افرادی را انتخاب می‌کنند و کاندیدا‌های مورد نیاز را به آرا عمومی می‌گذاریم و نظرسنجی می‌کنیم تا چه کسانی در لیست قرار گیرند.

او افزود: امیدواریم این حرکت با کمک مردم، نیرو‌های انقلابی و تمام گروه‌هایی که با یکدیگر ائتلاف کردند شکل گیرد تا مردم بیشترین سهم را در انتخاب نهایی و تعیین لیست داشته باشند.

چمران به دعوت آقای قالیباف از جوانان برای شرکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف در ائتلاف هستند و به نیرو‌های جوانی که به میدان آمدند فرصتی داده خواهد شد تا خود را نشان دهند و معرفی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها