أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۳۵۴۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که اقدام به تحریک افکار عمومی در فضای مجازی و دعوت به تجمع غیرمجاز می‌کرد، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار عزیزالله ملکی با اعلام این خبر گفت: برابر رصد و پایش پلیس فتا مشخص شد فردی در شهرستان لاهیجان با ایجاد صفحه اینستاگرامی و تحریک افکار عمومی با اخبار دروغین، اقدام به فراخوان تجمع غیرقانونی و اقداماتی همسو با معاندان می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس فتا، این صفحه اینستاگرامی معاند از دسترس خارج و مدیر آن به همراه محل فعالیتش شناسایی شد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم 31 ساله این پرونده در مخفیگاهش دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای وی نیز توقیف شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: برخی هموطنان به‌صورت خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار و شایعات دروغ و تحریک دیگران به هنجارشکنی می‌کنند که همه این اقدامات از مصادیق جرم است و پلیس با رصد و پایش مستمر فضای مجازی با تمامی این هنجارشکنان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد از باز نشر شایعات و خبرهای دروغین خودداری کرده و در صورت برخورد با برخی صفحات و سایت‌های مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 یا سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها